reklama

Esej: Proč dělání vtipů v reklamě přestala být sranda

Ubývá humoru – z každodenního života možná, z reklamy určitě. A k smíchu to rozhodně není

Ubývá humoru – z každodenního života možná, z reklamy určitě. A k smíchu to rozhodně není

Celý článek
0

V efektivitě reklamních kampaní bodují ty s celospolečenským dopadem

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw s kampaní 13 MINUT pro Českou asociaci pojišťoven bodovaly v prestižní Effie. Získaly dvě zlaté medaile, dvě stříbrné a jednu bronzovou.

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw s kampaní 13 MINUT pro Českou asociaci pojišťoven bodovaly v prestižní Effie. Získaly dvě zlaté medaile, dvě stříbrné a jednu bronzovou.

Celý článek
0

Projekt 13 MINUT se dostal jako jediný z Česka mezi nejlepší kampaně světa a z Cannes si odváží stříbro v kategorii PR

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw získaly na prestižním festivalu reklamní kreativity ve francouzském Cannes stříbro, a to za unikátní osvětový projekt 13 MINUT. Ze čtvrtečního udílení cen si tak odnáší sošku lva, který je považovaný za reklamní Oscary.  

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw získaly na prestižním festivalu reklamní kreativity ve francouzském Cannes stříbro, a to za unikátní osvětový projekt 13 MINUT. Ze čtvrtečního udílení cen si tak odnáší sošku lva, který je považovaný za reklamní Oscary.  

Celý článek
0

Reklamu nepřeskočíš

Na telekomunikačním trhu se minulý týden rozhořel spor, který může významně ovlivnit postavení stanic a operátorů šířících jejich vysílání

Na telekomunikačním trhu se minulý týden rozhořel spor, který může významně ovlivnit postavení stanic a operátorů šířících jejich vysílání

Celý článek
0

Zakažte reklamu na SUV, žádá organizace. Škodí jako tabák

Aby svět dosáhl svých klimatických cílů, musí výrobci přestat propagovat velké a nehospodárné vozy, nabádá organizace New Weather Institute.

Aby svět dosáhl svých klimatických cílů, musí výrobci přestat propagovat velké a nehospodárné vozy, nabádá organizace New Weather Institute.

Celý článek
0