Reklamu nepřeskočíš

Na telekomunikačním trhu se minulý týden rozhořel spor, který může významně ovlivnit postavení stanic a operátorů šířících jejich vysílání

Reklamu nepřeskočíš
ilustrační foto | Shutterstock.com

Do pře se pustila televize Prima se společností O2. Operátor se vzepřel požadavku Primy na několikanásobné zvýšení poplatků a dalších kompenzací. Ty chtěla Prima jako jakési odškodné za to, že jsou její programy v síti O2 TV dostupné i zpětně, a to navíc s možností přeskakovat reklamní bloky. Prima tvrdí, že kvůli přeskakování reklam přichází o stovky milionů korun.

Telekomunikační gigant na nové podmínky odmítl přistoupit, protože by prý musel dramaticky zdražit služby svým klientům. Nakonec tak zřejmě bude muset přestat všech deset stanic Primy ve své síti divákům nabízet. A to už od března.