Hledá se brouk. Volkswagen si za neúspěch na americkém trhu může sám

Chtělo by to brouka, možná na baterky, ale každopádně něco, co by měli lidé rádi jako brouka…

Nejprve to vypadalo jako vtip, poté senzace, nakonec se z toho opravdu vyklubal aprílový žertík. Koncern Volkswagen přišel s nápadem přejmenovat svou americkou odnož na Voltswagen jako důkaz toho, že „koncern“ prodělal technologickou transformaci a myslí to s elektrifikací za dostupné ceny vážně. Oznámení vzbudilo velký poprask, automobilka ale přišla minulou středu s prohlášením, že šlo o marketingový tah. Povedl se?

Až za Subaru a Kiou

Připusťme, že prodejní čísla VW v Americe jsou sedminou toho, co má Toyota, s níž se jinak VW přetahuje o celosvětové prvenství. V Americe patří VW jedenácté místo mezi výrobci a větší tržní podíl než ta jeho dvě procenta má i takové Subaru nebo jihokorejská Kia.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot.

Staňte se jedním z nich, nebo článek odemkněte zakoupením celého vydání.

od 184 Kč za měsíc

Předplatit

Máte předplatné?

Přihlásit