Německá elektrická síť narazila na strop. Oranienburg u Berlína nedovoluje nové přípojky

Elektrická distribuční síť se dostala nedaleko Berlína na své limity. Modernizace a přizpůsobení pro decentralizované zdroje vyžaduje obrovské investice, které v mnoha případech chybí.

Elektrická distribuční síť se dostala nedaleko Berlína na své limity. Modernizace a přizpůsobení pro decentralizované zdroje vyžaduje obrovské investice, které v mnoha případech chybí.

Celý článek
0

Čínský postrach automobilek chce dominovat i vlakům a zelené energetice

Firma BYD už nyní válcuje západní konkurenci ve výrobě elektromobilů. Teď chce přidat globální dominanci v produkci elektrických vlaků a kamionů nebo systémů pro ukládání energie z obnovitelných zdrojů.

Firma BYD už nyní válcuje západní konkurenci ve výrobě elektromobilů. Teď chce přidat globální dominanci v produkci elektrických vlaků a kamionů nebo systémů pro ukládání energie z obnovitelných zdrojů.

Celý článek
0

Prodloužená ruka Číňanů. Nová zjištění jsou pro TikTok zdrcující

Novinářská zjištění nahrávají oprávněnosti zákazu TikToku v USA. Informace od zaměstnanců potvrzují, že nad sítí oblíbenou zejména u dětí a dospívajících mají čím dál větší kontrolu Číňané. Naopak vliv lokálního managementu prý oslabuje.

Novinářská zjištění nahrávají oprávněnosti zákazu TikToku v USA. Informace od zaměstnanců potvrzují, že nad sítí oblíbenou zejména u dětí a dospívajících mají čím dál větší kontrolu Číňané. Naopak vliv lokálního managementu prý oslabuje.

Celý článek
0

Hledá se brouk. Volkswagen si za neúspěch na americkém trhu může sám

Chtělo by to brouka, možná na baterky, ale každopádně něco, co by měli lidé rádi jako brouka…

Nejprve to vypadalo jako vtip, poté senzace, nakonec se z toho opravdu vyklubal aprílový žertík. Koncern Volkswagen přišel s nápadem přejmenovat svou americkou odnož na Voltswagen jako důkaz toho, že „koncern“ prodělal technologickou transformaci a myslí to s elektrifikací za dostupné ceny vážně. Oznámení vzbudilo velký poprask, automobilka ale přišla minulou středu s prohlášením, že šlo o marketingový tah. Povedl se?

Až za Subaru a Kiou

Připusťme, že prodejní čísla VW v Americe jsou sedminou toho, co má Toyota, s níž se jinak VW přetahuje o celosvětové prvenství. V Americe patří VW jedenácté místo mezi výrobci a větší tržní podíl než ta jeho dvě procenta má i takové Subaru nebo jihokorejská Kia.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit