Voltswagen? Tentokrát Apríl

Německá automobilka Volkswagen tahá čerta za oháňku bosou nohou. Z její americké pobočky minulý týden unikla zpráva, že firma bude v USA prodávat vozy pod značkou Voltswagen. To nemá být pojízdné elektrické křeslo („Mobilita až do konce!“ dokáže si člověk představit příslušný reklamní slogan), nýbrž nevtíravé upozornění, že automobilka chce jezdit na elektrický pohon.

Na otázky novinářů, jestli nejde o aprílový žert, se šéf pobočky Scott Keogh dušoval, že rozhodně nikoli. Firma dokonce nový název zakomponovala do své tamní internetové stránky. A pak, dva dny před prvním dubnem, se přiznala, že o aprílový žert skutečně jde.

Možná to takhle měli její bossové zkusit i před šesti lety, když je Američané načapali při podvodech s emisemi: „Ten software, to je jen apríl!“

Jak se jmenuje takový přístup k obnově důvěry v pravdomluvnost značky? Neortodoxní? Dolnosaský až běda? Mimořádně slaboproudý?


 

Týdeník hrot

  • Zdeněk Tůma: S bazukou se musí umět
  • Přežijí komunisté stovku?
Objednat nyní