Tuhle hru chci vyhrát. Druhé místo mi nestačí, pracuju 12 hodin denně, říká Hlavenka ze startupu Elonga

Longevity? To zatím v Česku téma není. „Široká veřejnost podle mě dnes ještě neví, že může změnou životního stylu, zejména pohybem, o několik let prodloužit svůj život ve zdraví,“ tvrdí Vojtěch Hlavenka, spoluzakladatel startupu Elonga.

Longevity? To zatím v Česku téma není. „Široká veřejnost podle mě dnes ještě neví, že může změnou životního stylu, zejména pohybem, o několik let prodloužit svůj život ve zdraví,“ tvrdí Vojtěch Hlavenka, spoluzakladatel startupu Elonga.

Celý článek
0

Apple pod palbou kritiky: Demokratická republika Kongo obviňuje giganta z používání „krvavých“ nerostů

Demokratická republika Kongo (DRK) vznáší vážná obvinění proti technologickému gigantu Apple. Vláda země tvrdí, že společnost používá ve svých produktech, včetně iPhonů, nelegálně těžené nerosty z válkou zpustošeného východu země. Toto nařčení zpochybňuje tvrzení Applu o pečlivém ověřování původu materiálů ve svých zařízeních a vyvolává ostrou debatu o etice a transparentnosti v dodavatelském řetězci elektroniky.

Demokratická republika Kongo (DRK) vznáší vážná obvinění proti technologickému gigantu Apple. Vláda země tvrdí, že společnost používá ve svých produktech, včetně iPhonů, nelegálně těžené nerosty z válkou zpustošeného východu země. Toto nařčení zpochybňuje tvrzení Applu o pečlivém ověřování původu materiálů ve svých zařízeních a vyvolává ostrou debatu o etice a transparentnosti v dodavatelském řetězci elektroniky.

Celý článek
0

Boj o zmrazená ruská aktiva. Lídři USA a Evropy se neshodnou, jak dál financovat válku

Spojené státy podporují myšlenku použít 260 miliard eur na financování války. Ne všichni v Evropě s tím souhlasí.

Spojené státy podporují myšlenku použít 260 miliard eur na financování války. Ne všichni v Evropě s tím souhlasí.

Celý článek
0

Facka německým automobilkám. Sponzorem fotbalového šampionátu v Německu bude čínský BYD

Čínská automobilka BYD si připsala další úspěch – stala se totiž oficiálním partnerem letošního mistrovství Evropy ve fotbale. To se přitom letos koná přímo v domovské zemi výrobců automobilů, v Německu. 

Facka německým automobilkám. Sponzorem fotbalového šampionátu v Německu bude čínský BYD
Elektromobil BYD Seal | foto Oasishifi / Shutterstock.com

BYD tak nahradí Volkswagen, dosavadního partnera fotbalového mistrovství Evropy. „Obrovskou reklamní příležitost si nenechají ujít některé známé společnosti v zemi. Deutsche Bahn, Telekom nebo Bitburger se stávají hrdými partnery mistrovství Evropy 2024. Jenže v klíčovém německém odvětví, výrobě automobilů, byste partnera hledali marně,“ píše německý magazín Focus. Volkswagen byl v letech 2018–2022 hlavním partnerem fotbalové UEFA pro mobilitu. Jenže teď už zájem o pokračování spolupráce neměl, oznámil to loni v září. Oficiální důvod: finance.  

Zato čínský BYD se poslední dobou jen vznáší, na konci loňského roku překonal americkou Teslu a stal se největším výrobcem elektromobilů na světě. „BYD je nadšený z partnerství s UEFA EURO 2024 a hrdý na to, že je prvním partnerem v oblasti e-mobility pro tuto prestižní sportovní událost, která nám umožní předvést naše nejnovější pokroky v oblasti elektrických vozidel velkému publiku,“ uvedl Michael Shu, výkonný ředitel BYD Europe. 

A divákům, kteří se v létě vydají na mistrovství Evropy k našim sousedům, chce čínská značka připravit okázalé představení svých produktů a aktivit. BYD chce ukázat své nejnovější elektrické modely a špičkové technologie. Kromě toho bude BYD přímo mezi fanoušky – do oficiálních fanzón bude zvát na živé přenosy zápasů a další zábavu. BYD také uspořádá stovky akcí ve svých prodejnách po celé Evropě.  

Marketingový ředitel UEFA Guy-Laurent Epstein dohodu s čínským BYD chválí: „Jsme nadšeni, že můžeme přivítat BYD, tuto průkopnickou značku s 29letou tradicí v pokročilých bateriových technologiích a s reputací globálního inovátora v oblasti elektrických vozidel. Partnerství je v souladu s vizí UEFA propagovat zelenější a udržitelnější evropský šampionát.“