elektromobilita

Čínské automobilky opět zkoušejí dobýt Evropu. Tentokrát s elektromobily

Evropské automobilky brzy dostanou silného konkurenta v elektromobilitě. Čínských značek přichází několik a není radno brát je na lehkou váhu

Evropské automobilky brzy dostanou silného konkurenta v elektromobilitě. Čínských značek přichází několik a není radno brát je na lehkou váhu

Celý článek
0

Luxusnější modely a větší bezpečnost. Čína mění strategii, jak dobýt Evropu svými elektromobily

Pokusy Číny o expanzi na evropský trh s auty byly dosud neúspěšné. Tentokrát na to jdou Číňané jinak: exportovat chtějí vyšší modely a hlavní důraz kladou na bezpečnost.

Pokusy Číny o expanzi na evropský trh s auty byly dosud neúspěšné. Tentokrát na to jdou Číňané jinak: exportovat chtějí vyšší modely a hlavní důraz kladou na bezpečnost.

Celý článek
0

Potřebuje Česko gigafactory? A proč vázne výběr lokality

Vláda sice podpořila výstavbu továrny na baterie do elektroaut v Líních u Plzně, ve hře ale jsou i další místa. Nakonec jich tedy může stát v Česku několik. Nebo také žádná

Vláda sice podpořila výstavbu továrny na baterie do elektroaut v Líních u Plzně, ve hře ale jsou i další místa. Nakonec jich tedy může stát v Česku několik. Nebo také žádná

Celý článek
0

Kde bude stát česká gigafactory? Ve hře je více lokalit. Nebo také žádná

Vláda sice podpořila výstavbu továrny na baterie do elektroaut v Líních u Plzně, ve hře ale nadále zůstávají další místa. Nakonec jich tedy může stát v Česku několik. Nebo žádná.

Vláda sice podpořila výstavbu továrny na baterie do elektroaut v Líních u Plzně, ve hře ale nadále zůstávají další místa. Nakonec jich tedy může stát v Česku několik. Nebo žádná.

Celý článek
0

Dvě procenta pro elektromobily

Čeští řidiči sice projevují rostoucí zájem o alternativně poháněné vozy, elektro­mobily ale stále tvoří jen nepatrný zlomek prodaných nových aut

Čeští řidiči sice projevují rostoucí zájem o alternativně poháněné vozy, elektro­mobily ale stále tvoří jen nepatrný zlomek prodaných nových aut

Celý článek
0

Ještě větší podfuk než Enron? Šéf automobilky Nikola podváděl investory i regulátory jako vzteklý

Zapomeňte na výstřednosti Elona Muska. Jeho kolega z elektromobilní branže Trevor Milton je ještě daleko horší – a také mu hrozí dvacet let vězení. V kauze, která svou drzostí překonává i „legendární“ Enron.

Zapomeňte na výstřednosti Elona Muska. Jeho kolega z elektromobilní branže Trevor Milton je ještě daleko horší – a také mu hrozí dvacet let vězení. V kauze, která svou drzostí překonává i „legendární“ Enron.

Celý článek
0