Soud o malý burger

Řetězce rychlého občerstvení jsou proslulé tím, že zákazníky lákají na obrázky vymazlených burgerů, aby pak jedlíci na tácu našli parodii na inzerovaný pokrm

Soud o malý burger
ilustrační foto | Shutterstock.com

Zatímco většina lidí na tuto hru přistoupila, několik amerických zákazníků se zavedené praxi hraničící s podvodem rozhodlo vzepřít. Zažalovali proto řetězec Burger King.

V žalobě, kterou soud připustil k dalšímu projednávání, se píše o tom, že vlajkový burger Whopper je oproti reklamním fotkám s „přetékajícími bulkami“ ve skutečnosti o 35 procent menší a obsahuje poloviční množství masa.

Podobným žalobám čelí i konkurenční řetězce McDonald’s a Wendy’s, přičemž požadavek na náhradu utrpěné škody je ve všech případech stejný – minimálně pět milionů dolarů. 

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit