Operace móda
Nová česko-slovenská sestava chce soupeřit s globálními lídry v prodeji módy na internetu. Nový příběh Zootu píší zkušení retailoví hráči.

Na začátku všeho bylo mnoho radosti, pak mnoho smutku. A dál? To se teprve uvidí. Příběh českého lovebrandu Zoot je plný zvratů a happy end je ještě daleko. Po minulém týdnu k němu má ale internetový portál s módou přece jen o něco blíže.
Aktivistický investor a specialista na restrukturalizace Tomáš Raška, vládce skupiny Natland, do svého módního holdingu Digital People, kam Zoot dnes patří, přizval slovenskou investiční skupinu Across, která se v obchodě s módou opírá mimo jiné o zkušené retailové obchodníky z Česka ze společnosti CS Apparel Group. Tato sestava by měla Zoot a spol. posílit v nerovném boji s globálními hráči, jako jsou Zalando, Amazon či About You.
Nadějné vyhlídky
Zoot už to ale párkrát zažil. Jeho příběh je plný zvratů a velkých očekávání. Například když do začínajícího startupu v roce 2009 vstupoval internetový podnikatel a entuziastický investor Oldřich Bajer a spojil se v něm s legendou tuzemské reklamy Josefem Havelkou, zdálo se být vše na nejlepší cestě k velkému úspěchu. Nebylo. Původní koncept nákupního klubu propadl, Havelka z projektu vycouval a Bajer vymýšlel, co s líbivou značkou dál.