Komentář: Hypotéky za dvě procenta nejsou normální. Nebo snad zase chcete vyšší inflaci?

ČNB musí být se snižováním sazeb opatrná. Za agresivnější uvolňování měnové politiky by česká ekonomika zaplatila dovezenou inflací přes dražší dovoz způsobený slabší korunou

ČNB musí být se snižováním sazeb opatrná. Za agresivnější uvolňování měnové politiky by česká ekonomika zaplatila dovezenou inflací přes dražší dovoz způsobený slabší korunou

Celý článek
0

Obří horský deal je na spadnutí. Harmony ve Špindlu má koupit klíčový byznysmen od Kellnerové

Na úpatí Medvědína se schyluje k jedné z největších realitních transakcí za posledních několik let. Obří hotel Harmony Club, který je známý svým podzemním bludištěm, by měl koupit partner Renáty Kellnerové Tomáš Otruba.

Na úpatí Medvědína se schyluje k jedné z největších realitních transakcí za posledních několik let. Obří hotel Harmony Club, který je známý svým podzemním bludištěm, by měl koupit partner Renáty Kellnerové Tomáš Otruba.

Celý článek
0

Gazprom se po prohře na evropském trhu propadl do nejhorší ztráty za čtvrtstoletí

Jeden ze základních pilířů ruské ekonomiky trpí následky války na Ukrajině. Evropa se zbavila většiny dodávek jeho plynu a náhrada je v nedohlednu.

Jeden ze základních pilířů ruské ekonomiky trpí následky války na Ukrajině. Evropa se zbavila většiny dodávek jeho plynu a náhrada je v nedohlednu.

Celý článek
0

Kupé smrti

Na železnici se roky nic neděje a situace dospěla až k úmrtím cestujících. Je to politickou odpovědností hnutí ANO.

Vlak RegioJetu dělilo od srážky s drezínou 37 metrů, dva vlaky se srazily v Brně na hlavním nádraží a zranilo se 22 lidí, u Ronova nad Doubravou se po srážce zranilo šest cestujících, na Vysočině ujel vlak šest kilometrů bez strojvedoucího. Nejde o zprávy z letošních tragických událostí na železnici. Je to zlomek ze série z jara loňského roku. A jak vidno, od té doby se i přes sliby nestalo nic.

Úplně stejné věci, které se probírají nyní, znějí jako refrén znovu po roce. Strojvedoucí jsou přetížení a unavení, je jich málo, střídají směny u několika dopravců, zabezpečení na železnici také není dokonalé, kulhá výuka mašinfírů v přípravě.

Už vloni se měl zavést bodový systém strojvedoucích, který by hříšníky posadil mimo kabinu, zohledňovat se mělo i dodržování odpočinku, čili by se eliminovalo přebíhání od jednoho dopravce k druhému. Nestalo se ale nic. Sahat strojvedoucímu na licenci je téměř nemožné.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit