Návrat oživlých jezevců
Železnice mají všude na světě své specifické problémy, ovšem ty nizozemské navíc sužují jezevci
Železnice mají všude na světě své specifické problémy, ovšem ty nizozemské navíc sužují jezevci

Jízdenky na železnici podraží od 11. prosince o patnáct procent
Jízdenky na železnici podraží od 11. prosince o patnáct procent
Historická parní úzkokolejka z Duranga do Silvertonu byla před pár roky zvolena jedničkou mezi vlaky ve Spojených státech. Před lety ji hollywoodští filmaři využili také k natáčení oscarového filmu Butch Cassidy a Sundance Kid
Historická parní úzkokolejka z Duranga do Silvertonu byla před pár roky zvolena jedničkou mezi vlaky ve Spojených státech. Před lety ji hollywoodští filmaři využili také k natáčení oscarového filmu Butch Cassidy a Sundance Kid
Právě před 183 lety přijel do Brna první vlak a rovnou se stihl nabourat. Toho dne vstoupily české země do nového, moderního světa oceli a páry.
Právě před 183 lety přijel do Brna první vlak a rovnou se stihl nabourat. Toho dne vstoupily české země do nového, moderního světa oceli a páry.
Kvůli odchodu německého gigantu Siemens z Ruska nedostane země devět ze třinácti objednaných rychlovlaků. Společnost je v Německu vyrobí a přenechá pro jiné trhy. Pravděpodobně pro Ukrajinu.
Kvůli odchodu německého gigantu Siemens z Ruska nedostane země devět ze třinácti objednaných rychlovlaků. Společnost je v Německu vyrobí a přenechá pro jiné trhy. Pravděpodobně pro Ukrajinu.
Vysokorychlostní dráhu propojující Francii s Itálií nechtějí místní na italské straně. Protestují proti stavbě přes třicet let a stále doufají, že se projekt zastaví. Jedná se o nejdelší spor o budování železniční infrastruktury v Evropě.
Vysokorychlostní dráhu propojující Francii s Itálií nechtějí místní na italské straně. Protestují proti stavbě přes třicet let a stále doufají, že se projekt zastaví. Jedná se o nejdelší spor o budování železniční infrastruktury v Evropě.
Dieselové lokomotivy se stávají minulostí. Postupně budou nahrazovány vodíkovými vlaky. V Evropě o dominanci soutěží Siemens a Alstom. Na vývoji pracují i americké a čínské firmy.
Dieselové lokomotivy se stávají minulostí. Postupně budou nahrazovány vodíkovými vlaky. V Evropě o dominanci soutěží Siemens a Alstom. Na vývoji pracují i americké a čínské firmy.