Komentář: Venezuelské ďáblovo lejno znovu na scéně. Pomůžou Rothschildi?

Země s největšími ropnými rezervami na světě je už sedm let v bankrotu, celkem dluží 154 miliard dolarů a USA na ni teď obnovily sankce. Vše mají zachránit bankéři od Rothschildů  

Země s největšími ropnými rezervami na světě je už sedm let v bankrotu, celkem dluží 154 miliard dolarů a USA na ni teď obnovily sankce. Vše mají zachránit bankéři od Rothschildů  

Celý článek
0

Prodloužená ruka Číňanů. Nová zjištění jsou pro TikTok zdrcující

Novinářská zjištění nahrávají oprávněnosti zákazu TikToku v USA. Informace od zaměstnanců potvrzují, že nad sítí oblíbenou zejména u dětí a dospívajících mají čím dál větší kontrolu Číňané. Naopak vliv lokálního managementu prý oslabuje.

Novinářská zjištění nahrávají oprávněnosti zákazu TikToku v USA. Informace od zaměstnanců potvrzují, že nad sítí oblíbenou zejména u dětí a dospívajících mají čím dál větší kontrolu Číňané. Naopak vliv lokálního managementu prý oslabuje.

Celý článek
0

Německá elektrická síť narazila na strop. Oranienburg u Berlína nedovoluje nové přípojky

Elektrická distribuční síť se dostala nedaleko Berlína na své limity. Modernizace a přizpůsobení pro decentralizované zdroje vyžaduje obrovské investice, které v mnoha případech chybí.

Elektrická distribuční síť se dostala nedaleko Berlína na své limity. Modernizace a přizpůsobení pro decentralizované zdroje vyžaduje obrovské investice, které v mnoha případech chybí.

Celý článek
0

Hlavně se z toho nezbláznit

Věštby ekonomické apokalypsy pomalu začínají přebíjet už skoro okoukanou apokalypsu epidemickou. Ne že by nás nečekal problém, ale ještě neumíráme. Ekonomika by razantně zpomalila i bez viru.

Pro náš „autoland“ je podstatné, že za leden a únor, tedy ještě bez dopadů pandemie, padly registrace nových aut v Evropě o necelých osm procent. To je v celoročním výkonu zhruba měsíční výroba, takže když si automotiv vezme měsíc dovolenou a pak vše zase pojede, nejde o žádnou apokalypsu. 

Je samozřejmě podstatné, jestli to pak, až se otevřou autosalony, zase pojede a poptávka se ukáže jen jako na měsíc odložená. Důležité je udržet co nejvíce lidem zaměstnání. Nastává jeden z hodně vzácných okamžiků, kdy je zcela na místě zásah státu v podobě kurzarbeitu a dalších úlev podnikovému sektoru, a jak je vidět, vláda s tím konečně začíná. Pokud bude úspěšná, poptávka v druhém pololetí poroste. Ještě by to chtělo, aby někdo v Bruselu našel poslední šedou buňku mozkovou a zrušil šílenou emisní směrnici, která má stát příští rok automobilky na pokutách za prodej spalovacích motorů zhruba jejich roční průměrný zisk, a pokud nebude žádný, tak je zcela zlikviduje.

Byznys zkrátka není a nebude odsouzencem vedeným trpně na porážku, pokud nepodlehneme depresím ze špatných zpráv. Jaké by to mělo následky, jsme poznali na vlastní kůži na počátku dekády. Řečeno s klasikem tuzemské dvorní etikety Mirkem Topolánkem: Hlavně se z toho neposrat.