Německá elektrická síť narazila na strop. Oranienburg u Berlína nedovoluje nové přípojky

Elektrická distribuční síť se dostala nedaleko Berlína na své limity. Modernizace a přizpůsobení pro decentralizované zdroje vyžaduje obrovské investice, které v mnoha případech chybí.

Elektrická distribuční síť se dostala nedaleko Berlína na své limity. Modernizace a přizpůsobení pro decentralizované zdroje vyžaduje obrovské investice, které v mnoha případech chybí.

Celý článek
0

Čínský postrach automobilek chce dominovat i vlakům a zelené energetice

Firma BYD už nyní válcuje západní konkurenci ve výrobě elektromobilů. Teď chce přidat globální dominanci v produkci elektrických vlaků a kamionů nebo systémů pro ukládání energie z obnovitelných zdrojů.

Firma BYD už nyní válcuje západní konkurenci ve výrobě elektromobilů. Teď chce přidat globální dominanci v produkci elektrických vlaků a kamionů nebo systémů pro ukládání energie z obnovitelných zdrojů.

Celý článek
0

Prodloužená ruka Číňanů. Nová zjištění jsou pro TikTok zdrcující

Novinářská zjištění nahrávají oprávněnosti zákazu TikToku v USA. Informace od zaměstnanců potvrzují, že nad sítí oblíbenou zejména u dětí a dospívajících mají čím dál větší kontrolu Číňané. Naopak vliv lokálního managementu prý oslabuje.

Novinářská zjištění nahrávají oprávněnosti zákazu TikToku v USA. Informace od zaměstnanců potvrzují, že nad sítí oblíbenou zejména u dětí a dospívajících mají čím dál větší kontrolu Číňané. Naopak vliv lokálního managementu prý oslabuje.

Celý článek
0

Volkswagen už nebude lidový

Německá automobilka s názvem evokujícím dostupný vůz pro široké vrstvy mění strategii a do budoucna by se k ní možná spíš hodilo jméno „Luxuswagen“

Volkswagen už nebude lidový
ilustrační foto | Archiv

Podle deníku Financial Times německá skupina Volkswagen do konce desetiletí zásadně omezí počty modelů aut se spalovacími motory; opustit chce postupně výrobu až šedesáti procent z nich.

Místo lidových automobilů se firma hodlá soustředit na „kvalitu a marže“. Jinými slovy, zachová výrobu především prémiových dražších vozů s vyššími maržemi na úkor masové produkce dostupnějších vozů.

Jak se nové směřování dotkne české Škody Auto, zatím není jasné. Podle listu budou z nové strategie v rámci skupiny těžit především značky Audi a Porsche.