Německá elektrická síť narazila na strop. Oranienburg u Berlína nedovoluje nové přípojky

Elektrická distribuční síť se dostala nedaleko Berlína na své limity. Modernizace a přizpůsobení pro decentralizované zdroje vyžaduje obrovské investice, které v mnoha případech chybí.

Elektrická distribuční síť se dostala nedaleko Berlína na své limity. Modernizace a přizpůsobení pro decentralizované zdroje vyžaduje obrovské investice, které v mnoha případech chybí.

Celý článek
0

Čínský postrach automobilek chce dominovat i vlakům a zelené energetice

Firma BYD už nyní válcuje západní konkurenci ve výrobě elektromobilů. Teď chce přidat globální dominanci v produkci elektrických vlaků a kamionů nebo systémů pro ukládání energie z obnovitelných zdrojů.

Firma BYD už nyní válcuje západní konkurenci ve výrobě elektromobilů. Teď chce přidat globální dominanci v produkci elektrických vlaků a kamionů nebo systémů pro ukládání energie z obnovitelných zdrojů.

Celý článek
0

Prodloužená ruka Číňanů. Nová zjištění jsou pro TikTok zdrcující

Novinářská zjištění nahrávají oprávněnosti zákazu TikToku v USA. Informace od zaměstnanců potvrzují, že nad sítí oblíbenou zejména u dětí a dospívajících mají čím dál větší kontrolu Číňané. Naopak vliv lokálního managementu prý oslabuje.

Novinářská zjištění nahrávají oprávněnosti zákazu TikToku v USA. Informace od zaměstnanců potvrzují, že nad sítí oblíbenou zejména u dětí a dospívajících mají čím dál větší kontrolu Číňané. Naopak vliv lokálního managementu prý oslabuje.

Celý článek
0

Díky e-commerce může být z každé firmy mezinárodní podnik

Více než rok trvající covidové restrikce změnily život řady Čechů. V důsledku toho se až o 5 let zrychlilo zavádění e-commerce, což posílilo trend přeshraničního obchodu.

Díky e-commerce může být z každé firmy mezinárodní podnik
Maxim Korseko, ředitel Export e-Commerce pro region CEE, Facebook

V poslední době 38 % online zákazníků nakoupilo něco ze zahraničí. Zatímco podnikatelé hledají nové možnosti prodeje, spotřebitelé zkoumají možnosti nákupu a stále častěji k tomu využívají sociální sítě.

Inspirace pro české podnikatele

V Česku jste mohli slyšet například o Tkalcovně Kubák. Tato rodinná tkalcovská dílna má dlouhou tradici sahající do roku 1870, kdy firmu založil pradědeček současného majitele. Od té doby se firma dědí z otce na syna. V současné době se zaměřuje především na stylový bytový textil, jako jsou deky, přehozy, ubrusy a další. Navzdory tradičnímu řemeslu je jejich příběh vidět na Facebooku i Instagramu – nebojí se totiž využívat sociální sítě k získávání zákazníků.  

Vybudujte podnik i pro zahraničního zákazníka 

Studie „Global Retail Re-emerge Study“ odhaluje, že jednou z nejpodstatnějších věcí je pochopení toho, co motivuje zákazníky k tomu, aby věnovali pozornost zahraničním značkám. Všimli jsme si, že na velkých světových trzích je v současnosti motivačním faktorem pro nákup výrobků z cizích zemí především to, zda je zboží lokálně dostupné – 41 % respondentů totiž nakupuje produkty ze zahraničí, protože je nemohou sehnat v jejich zemi. Dalším faktorem, který v této oblasti hraje roli, je cena výrobku ve srovnání s cenou na lokálním trhu. 

Kromě toho je třeba dbát na to, aby online vystupování bylo dostupné i pro mezinárodní spotřebitele. Ti totiž chtějí nakupovat stejně snadno jako na lokálních trzích. Nikdo nechce být frustrován vyhledáváním v jazyce, kterému nerozumí. Proto téměř dvě třetiny přeshraničních nakupujících uvádějí, že jazyková lokalizace na webech a v aplikacích je při jejich rozhodování důležitá. Oceňují i reklamu na sociálních sítích – 55 % z nich ji preferuje v rodném jazyce.

To vede k závěru, že dnešní online zákazníci hledají pohodlí – chtějí, aby jejich nákup byl pohodlný a bez komplikací. V praxi to znamená možnost sledování zásilky (70 %), rozumnou dobu dodání (76 %), snadné vrácení zboží i peněz (76 %) a možnost vícenásobné platby (71 %) či více způsobů přepravy (68 %). Jakmile společnost nabídne vše, může pokračovat v proaktivní komunikací s budoucími klienty.

Zacilte reklamu na správné osoby

Na Facebooku si inzerenti mohou tvořit zahraniční publikum podobné svému stávajícímu, a to hned v několika zemích, díky možnosti světového i regionálního cílení. Od doby, co jednu nebo více našich aplikací používá celosvětově každý den 2,5 miliardy lidí, je zde celkem velký potenciál. Dnes však cílem společností není najít osobu hledající produkt, ale spojit dokonalý produkt se správnou osobou ještě předtím, než po něm začne pátrat. Jak toho dosáhnout?

Velkou pomocí při cílení na země bude implementace Facebook Pixelu, který umožní měřit, optimalizovat a znovu cílit na standardní událost napříč státy. Abyste naplnili očekávání, lokalizujte jazyk a použijte automatický překlad. Dále se, vždy když je to možné, doporučuje používat pouze jeden reklamní účet. Je to dobrý tip, jak uchovat data z proběhlých kampaní pro optimalizaci těch budoucích.

Tato doba je pro všechny z nás složitá, dejte proto své firmě šanci. Začněte s novým, odvážným plánem a ohromte mezinárodní zákazníky.

Maxim Korseko, ředitel Export e-Commerce pro region CEE, Facebook