Honosí se zájmem o ekologii, investory ale dobrácké firmy přestaly zajímat

Objem investic do společností, které se chlubí svými ctnostmi skrytými za zkratkou ESG, poklesl mezikvartálně o polovinu.

Objem investic do společností, které se chlubí svými ctnostmi skrytými za zkratkou ESG, poklesl mezikvartálně o polovinu.

Celý článek
0

Na daních zaplatil přes šest miliard. Vlastenecká povinnost, říká byznysmen Cuban

Americký miliardář Mark Cuban, jeden z hlavních „žraloků“ investičního pořadu Shark Tank, se dostal do centra mediálního zájmu, když oznámil, že za rok 2023 zaplatil na daních impozantních 276 milionů dolarů. Je prý hrdý, že může splácet svůj dluh zemi, která mu tolik dala.

Americký miliardář Mark Cuban, jeden z hlavních „žraloků“ investičního pořadu Shark Tank, se dostal do centra mediálního zájmu, když oznámil, že za rok 2023 zaplatil na daních impozantních 276 milionů dolarů. Je prý hrdý, že může splácet svůj dluh zemi, která mu tolik dala.

Celý článek
0

Německá elektrická síť narazila na strop. Oranienburg u Berlína nedovoluje nové přípojky

Elektrická distribuční síť se dostala nedaleko Berlína na své limity. Modernizace a přizpůsobení pro decentralizované zdroje vyžaduje obrovské investice, které v mnoha případech chybí.

Elektrická distribuční síť se dostala nedaleko Berlína na své limity. Modernizace a přizpůsobení pro decentralizované zdroje vyžaduje obrovské investice, které v mnoha případech chybí.

Celý článek
0

Čínská elektroinvaze do Německa

Čechovi zní slovo „Mnichov“ již přes osmdesát let jako zrada, Číňanovi od minulého týdne může znít jako triumf

Čínská elektroinvaze  do Německa
ilustrační foto | Profimedia.cz

Bavorský průmyslový veletrh v úterý zahájil projevem německý kancléř Olaf Scholz, ale pak měli hlavní slovo Číňané a jejich elektromobily, píše mírně nakysle server Deutsche Welle. Německý masový výrobce VW, který v minulosti zabíral se svými modely celé haly, letos omezil plochu svých showroomů na pouhých 1500 metrů čtverečních.

Výstavní plocha jeho největšího čínského konkurenta BYD nebyla o mnoho větší, ale čínská firma a její krajané měli k dispozici lepší vozy, shodli se analytici. I na německém trhu BYD loni překonal VW a převzal od německé společnosti korunu lídra trhu. Prodeje evropských automobilek zůstávají přibližně na 80 procentech předpandemického maxima. 

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit