elektromobilita

Čína vypustila na moře největší elektrickou kontejnerovou loď na světě

Čínská státní společnost COSCO Shipping spustila na vodu novou plně elektrickou nákladní loď. Tvrdí o ní, že je největší na světě. The Greenwater 01, jak zní její název, váží přes 10 tisíc tun. Má baterie o kapacitě přes 50 000 kWh. Pro srovnání, Škoda Enyaq iV 80RS má kapacitu baterie 82 kWh. 

Čínská státní společnost COSCO Shipping spustila na vodu novou plně elektrickou nákladní loď. Tvrdí o ní, že je největší na světě. The Greenwater 01, jak zní její název, váží přes 10 tisíc tun. Má baterie o kapacitě přes 50 000 kWh. Pro srovnání, Škoda Enyaq iV 80RS má kapacitu baterie 82 kWh. 

Celý článek
0

Minus 35 stupňů Celsia. Podívejte se dovnitř nejmodernější zkušební laboratoře pro elektromobilitu

Společnost E.ON představila nové testovací a inovační centrum pro nabíjecí technologie v německém Essenu. Má 25 stanic a digitálních zkušebních prostředí pro testování vozidel, nabíjecích stanic, wallboxů a dalšího příslušenství. Laboratoř dokáže simulovat všechny teplotní podmínky, které se vyskytují na celém světě. Od mrazu až po extrémní horko.

Společnost E.ON představila nové testovací a inovační centrum pro nabíjecí technologie v německém Essenu. Má 25 stanic a digitálních zkušebních prostředí pro testování vozidel, nabíjecích stanic, wallboxů a dalšího příslušenství. Laboratoř dokáže simulovat všechny teplotní podmínky, které se vyskytují na celém světě. Od mrazu až po extrémní horko.

Celý článek
0

Volkswagen čelí v Číně cenové válce. Jeho elektromobily nejdou na odbyt

Krátce před začátkem automobilového veletrhu v Pekingu německá automobilka přiznává, že ji v prodejích elektromobilů předhání čínská konkurence.

Krátce před začátkem automobilového veletrhu v Pekingu německá automobilka přiznává, že ji v prodejích elektromobilů předhání čínská konkurence.

Celý článek
0

Revoluci elektrických aut došla šťáva. A je na vládách, aby ji do ní opět napumpovaly

Do 30. let mají zmizet spalovací motory. Ale mnoho těch, kteří kupují auta, na to prostě neslyší.

Do 30. let mají zmizet spalovací motory. Ale mnoho těch, kteří kupují auta, na to prostě neslyší.

Celý článek
0

Tryskáčem prolétal víc, než jeho firma vydělala. Tony Aquila ukazuje, jak se pálí peníze

Canoo, které z pozice startupu vyvíjí elektroauta, se sice z nuly k nějakým ziskům prokousalo, jeho šéf je ale dokáže hravě zase smazat.

Canoo, které z pozice startupu vyvíjí elektroauta, se sice z nuly k nějakým ziskům prokousalo, jeho šéf je ale dokáže hravě zase smazat.

Celý článek
0

Šéf Renaultu Luca de Meo: Mým národům. Nemusíte mě volit, stačí, když mě vyslechnete

Je dobře, že de Meo zveřejnil dopis o průšvihu, do něhož se řítí autoprůmysl v EU. Eurovolby se blíží a politici mají tendenci si vymýšlet nejrůznější pitominy, jen aby zaujali. Nyní se mohou vymezovat pozitivně a jde přitom o naléhavou věc, která trápí nejdůležitější evropský byznys.

Je dobře, že de Meo zveřejnil dopis o průšvihu, do něhož se řítí autoprůmysl v EU. Eurovolby se blíží a politici mají tendenci si vymýšlet nejrůznější pitominy, jen aby zaujali. Nyní se mohou vymezovat pozitivně a jde přitom o naléhavou věc, která trápí nejdůležitější evropský byznys.

Celý článek
0