Volkswagen

Kde bude stát česká gigafactory? Ve hře je více lokalit. Nebo také žádná

Vláda sice podpořila výstavbu továrny na baterie do elektroaut v Líních u Plzně, ve hře ale nadále zůstávají další místa. Nakonec jich tedy může stát v Česku několik. Nebo žádná.

Vláda sice podpořila výstavbu továrny na baterie do elektroaut v Líních u Plzně, ve hře ale nadále zůstávají další místa. Nakonec jich tedy může stát v Česku několik. Nebo žádná.

Celý článek
0

Konec výroby špičkových motorů v Německu? Naplňuje se černý scénář

Místo válců, pístů a výfuků jen elektromotory a baterie. Německý automobilový sektor se dostal na křižovatku a přichází o své špičkové know-how v oblasti spalovacích motorů. Německá tradice, jež začala před více než sto lety, se přesouvá z výrobních hal do muzeí.

Místo válců, pístů a výfuků jen elektromotory a baterie. Německý automobilový sektor se dostal na křižovatku a přichází o své špičkové know-how v oblasti spalovacích motorů. Německá tradice, jež začala před více než sto lety, se přesouvá z výrobních hal do muzeí.

Celý článek
0

Naštvaní dopravci. Zakáže se spalovací motor, ale alternativa není

Rozhodnutí Bruselu, že se od roku 2035 zakáže prodej nových aut se spalovacím motorem, naštvalo část dopravců i výrobců automobilů. Dokonce i v Rakousku kritizují fakt, že přišel zákaz bez jasné alternativy.

Rozhodnutí Bruselu, že se od roku 2035 zakáže prodej nových aut se spalovacím motorem, naštvalo část dopravců i výrobců automobilů. Dokonce i v Rakousku kritizují fakt, že přišel zákaz bez jasné alternativy.

Celý článek
0

Další propad prodejů. Evropské automobilky zbrzdila válka

Oživení evropského automobilového průmyslu po covidové krizi se nekoná. Ke komplikacím s čipy přibyly problémy s dodávkami kvůli válce na Ukrajině.

Oživení evropského automobilového průmyslu po covidové krizi se nekoná. Ke komplikacím s čipy přibyly problémy s dodávkami kvůli válce na Ukrajině.

Celý článek
0

Volkswagen už nebude lidový

Německá automobilka s názvem evokujícím dostupný vůz pro široké vrstvy mění strategii a do budoucna by se k ní možná spíš hodilo jméno „Luxuswagen“

Německá automobilka s názvem evokujícím dostupný vůz pro široké vrstvy mění strategii a do budoucna by se k ní možná spíš hodilo jméno „Luxuswagen“

Celý článek
0

Válka ve Volkswagenu. Má se propouštět a zvýšit produktivita

Šéf koncernu Herbert Diess po špatném druhém čtvrtletí vyzval ke snížení počtu zaměstnanců a zvýšení efektivity. Jeho slova se nelíbí zástupcům zaměstnanců.

Šéf koncernu Herbert Diess po špatném druhém čtvrtletí vyzval ke snížení počtu zaměstnanců a zvýšení efektivity. Jeho slova se nelíbí zástupcům zaměstnanců.

Celý článek
0