Temu

Proč vás online tržiště Temu agresivně spamuje reklamou a nevadí mu, že mladí tam nenakupují

Populární nákupní aplikace Temu je světovým fenoménem. Mladí lidé se ale vysmívají nízké kvalitě produktů a raději se k nákupům inspirují u influencerů, Marketing čínského tržiště přesto v agresivitě nepolevuje. Ve skutečnosti totiž cílí nikoli na generaci Z (narození 1997 až 2012) či Y (1981 až 96), ale spíše na ty dříve narozené.

Populární nákupní aplikace Temu je světovým fenoménem. Mladí lidé se ale vysmívají nízké kvalitě produktů a raději se k nákupům inspirují u influencerů, Marketing čínského tržiště přesto v agresivitě nepolevuje. Ve skutečnosti totiž cílí nikoli na generaci Z (narození 1997 až 2012) či Y (1981 až 96), ale spíše na ty dříve narozené.

Celý článek
0

Temu drtí konkurenci, kašle na pravidla a chce jít po krku Amazonu

Čínský e-shop bere zboží od firem, které nedodržují základní pracovní normy. Protože nemíří na americkou burzu, může si to dovolit – zatím.

Čínský e-shop bere zboží od firem, které nedodržují základní pracovní normy. Protože nemíří na americkou burzu, může si to dovolit – zatím.

Celý článek
0

Experti: Nákupní aplikace Temu je nebezpečný spyware, který krade data

Temu sbírá a odesílá na čínské servery ohromující množství informací, které vůbec nepotřebuje. Jde třeba o kontakty v adresáři, a to včetně adres či dat narození, dále ji zajímají fotografie, historie prohlížeče či odkazy na sociální sítě. Přístup má i k GPS lokaci a mikrofonu.

Temu sbírá a odesílá na čínské servery ohromující množství informací, které vůbec nepotřebuje. Jde třeba o kontakty v adresáři, a to včetně adres či dat narození, dále ji zajímají fotografie, historie prohlížeče či odkazy na sociální sítě. Přístup má i k GPS lokaci a mikrofonu.

Celý článek
0

Alibaba v problémech: kdysi největší asijská firma se topí v chaosu

Zpackaná restrukturalizace, vnitrofiremní rozbroje a nová konkurence na domácím čínském trhu odsouvají Alibabu do průměru.

Zpackaná restrukturalizace, vnitrofiremní rozbroje a nová konkurence na domácím čínském trhu odsouvají Alibabu do průměru.

Celý článek
0