PR

Projekt 13 MINUT se dostal jako jediný z Česka mezi nejlepší kampaně světa a z Cannes si odváží stříbro v kategorii PR

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw získaly na prestižním festivalu reklamní kreativity ve francouzském Cannes stříbro, a to za unikátní osvětový projekt 13 MINUT. Ze čtvrtečního udílení cen si tak odnáší sošku lva, který je považovaný za reklamní Oscary.  

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw získaly na prestižním festivalu reklamní kreativity ve francouzském Cannes stříbro, a to za unikátní osvětový projekt 13 MINUT. Ze čtvrtečního udílení cen si tak odnáší sošku lva, který je považovaný za reklamní Oscary.  

Celý článek
0

Velké firmy a zelené PR. Aktivisté kritizují klimatické dezinformace

Bojovníci proti změnám klimatu z neziskových organizací tvrdí, že veřejnou debatu výrazně ovlivňují PR firmy pracující pro fosilní sektor. I proto je třeba jejich činnost více kontrolovat.

Bojovníci proti změnám klimatu z neziskových organizací tvrdí, že veřejnou debatu výrazně ovlivňují PR firmy pracující pro fosilní sektor. I proto je třeba jejich činnost více kontrolovat.

Celý článek
0

Obsedantní narcis. Kurz připomíná v boji s novináři Babiše

Narcis, který je posedlý svým mediálním obrazem. Tak je v Rakousku vnímán kancléř Sebastian Kurz, který vyčítá médiím, že upozorňují na jeho skandály. Kritikou novinářů připomíná Andreje Babiše.

Narcis, který je posedlý svým mediálním obrazem. Tak je v Rakousku vnímán kancléř Sebastian Kurz, který vyčítá médiím, že upozorňují na jeho skandály. Kritikou novinářů připomíná Andreje Babiše.

Celý článek
0

Kampaň bude!

V přesvědčování lidí k očkování pomůže státu soukromý sektor

V přesvědčování lidí k očkování pomůže státu soukromý sektor

Celý článek
0