online tržiště

Bídná kvalita zboží i pracovní podmínky. Čínský e-shop Temu se se zaměstnanci nepáře

Čínské online tržiště Temu „nevyniká“ jen v nízké kvalitě produktů a míře fízlování svých zákazníků. Nyní se ukazuje, že top management firmy šikanuje bývalé zaměstnance. Ti se „provinili“ jen tím, že se po příšerné zkušenosti zkusili upíchnout jinde.

Čínské online tržiště Temu „nevyniká“ jen v nízké kvalitě produktů a míře fízlování svých zákazníků. Nyní se ukazuje, že top management firmy šikanuje bývalé zaměstnance. Ti se „provinili“ jen tím, že se po příšerné zkušenosti zkusili upíchnout jinde.

Celý článek
0

Temu ničí český trh, neručí za zdravotní nezávadnost ani kvalitu, stát to musí řešit, tvrdí Skopal

Čínské online tržiště Temu jako hrozba pro kyberbezpečnost i e-shopy v Česku? „Normální člověk ani nepozná, že nenakupuje v Česku, přitom na výrobcích není český návod ani doklad, že je zboží zdravotně nezávadné,“ říká Ruslan Skopal, který založil společnost Trenýrkárna.cz a v e-commerce se pohybuje víc než 15 let.

Čínské online tržiště Temu jako hrozba pro kyberbezpečnost i e-shopy v Česku? „Normální člověk ani nepozná, že nenakupuje v Česku, přitom na výrobcích není český návod ani doklad, že je zboží zdravotně nezávadné,“ říká Ruslan Skopal, který založil společnost Trenýrkárna.cz a v e-commerce se pohybuje víc než 15 let.

Celý článek
0

Otrokář, špion a zloděj. Pověst čínské aplikace Temu je stále horší

Žádný on-line obchod nemá ve Spojených státech tolik nových zákazníků. A žádný nemá na krku tolik stížností a vážných hromadných žalob jako dceřiná firma čínského gigantu Pinduoduo.

Žádný on-line obchod nemá ve Spojených státech tolik nových zákazníků. A žádný nemá na krku tolik stížností a vážných hromadných žalob jako dceřiná firma čínského gigantu Pinduoduo.

Celý článek
0

Proč vás online tržiště Temu agresivně spamuje reklamou a nevadí mu, že mladí tam nenakupují

Populární nákupní aplikace Temu je světovým fenoménem. Mladí lidé se ale vysmívají nízké kvalitě produktů a raději se k nákupům inspirují u influencerů, Marketing čínského tržiště přesto v agresivitě nepolevuje. Ve skutečnosti totiž cílí nikoli na generaci Z (narození 1997 až 2012) či Y (1981 až 96), ale spíše na ty dříve narozené.

Populární nákupní aplikace Temu je světovým fenoménem. Mladí lidé se ale vysmívají nízké kvalitě produktů a raději se k nákupům inspirují u influencerů, Marketing čínského tržiště přesto v agresivitě nepolevuje. Ve skutečnosti totiž cílí nikoli na generaci Z (narození 1997 až 2012) či Y (1981 až 96), ale spíše na ty dříve narozené.

Celý článek
0

Temu drtí konkurenci, kašle na pravidla a chce jít po krku Amazonu

Čínský e-shop bere zboží od firem, které nedodržují základní pracovní normy. Protože nemíří na americkou burzu, může si to dovolit – zatím.

Čínský e-shop bere zboží od firem, které nedodržují základní pracovní normy. Protože nemíří na americkou burzu, může si to dovolit – zatím.

Celý článek
0

Nakupujete na Temu? A umíte to správně vyslovit? Zmateným zákazníkům poradil až Super Bowl

Tři reklamní sloty nakoupila ve finále americké fotbalové ligy Super Bowlu jedna z aktuálně nejrychleji rostoucích značek na světě.

Tři reklamní sloty nakoupila ve finále americké fotbalové ligy Super Bowlu jedna z aktuálně nejrychleji rostoucích značek na světě.

Celý článek
0