Esej: Proč dělání vtipů v reklamě přestala být sranda
Ubývá humoru – z každodenního života možná, z reklamy určitě. A k smíchu to rozhodně není
Ubývá humoru – z každodenního života možná, z reklamy určitě. A k smíchu to rozhodně není
Osmdesátiprocentní sleva na třímilionový sportovní vůz byla omylem – nebo šikovným reklamním trikem.
Osmdesátiprocentní sleva na třímilionový sportovní vůz byla omylem – nebo šikovným reklamním trikem.
Když jsme začínali, měl podle průzkumů Karel Schwarzenberg 3,5 procenta hlasů, říká mluvčí jeho kampaně z roku 2012 Marek Pražák.
Když jsme začínali, měl podle průzkumů Karel Schwarzenberg 3,5 procenta hlasů, říká mluvčí jeho kampaně z roku 2012 Marek Pražák.
Pomohou pokusy o lidovost a populismus babišovského typu získat Nerudové či Pavlovi hlasy z „opačného tábora“?
Pomohou pokusy o lidovost a populismus babišovského typu získat Nerudové či Pavlovi hlasy z „opačného tábora“?
Danuše Nerudová má pravděpodobně nejpropracovanější nabídku reklamních předmětů a možností sponzoringu ze všech prezidentských kandidátů.
Danuše Nerudová má pravděpodobně nejpropracovanější nabídku reklamních předmětů a možností sponzoringu ze všech prezidentských kandidátů.
Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw s kampaní 13 MINUT pro Českou asociaci pojišťoven bodovaly v prestižní Effie. Získaly dvě zlaté medaile, dvě stříbrné a jednu bronzovou.
Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw s kampaní 13 MINUT pro Českou asociaci pojišťoven bodovaly v prestižní Effie. Získaly dvě zlaté medaile, dvě stříbrné a jednu bronzovou.
Spotřebitelé s oblibou nakupují potraviny s lidskými rysy. Už méně rádi je však skutečně konzumují.
Spotřebitelé s oblibou nakupují potraviny s lidskými rysy. Už méně rádi je však skutečně konzumují.