marketing

Případ superlevného porsche se proměnil v hádanku

Osmdesátiprocentní sleva na třímilionový sportovní vůz byla omylem – nebo šikovným reklamním trikem.

Osmdesátiprocentní sleva na třímilionový sportovní vůz byla omylem – nebo šikovným reklamním trikem.

Celý článek
0

Autor „pankáče“ Schwarzenberga: Populistům a extremistům nepomáhám

Když jsme začínali, měl podle průzkumů Karel Schwarzenberg 3,5 procenta hlasů, říká mluvčí jeho kampaně z roku 2012 Marek Pražák.

Když jsme začínali, měl podle průzkumů Karel Schwarzenberg 3,5 procenta hlasů, říká mluvčí jeho kampaně z roku 2012 Marek Pražák.

Celý článek
0

Komentář: Kuřecí sekaná, spálené rohlíčky a ponožky Danušky

Pomohou pokusy o lidovost a populismus babišovského typu získat Nerudové či Pavlovi hlasy z „opačného tábora“?

Pomohou pokusy o lidovost a populismus babišovského typu získat Nerudové či Pavlovi hlasy z „opačného tábora“?

Celý článek
0

Drahuše? O selfie a chlebíček s Nerudovou za dvacet tisíc je rvačka

Danuše Nerudová má pravděpodobně nejpropracovanější nabídku reklamních předmětů a možností sponzoringu ze všech prezidentských kandidátů.

Danuše Nerudová má pravděpodobně nejpropracovanější nabídku reklamních předmětů a možností sponzoringu ze všech prezidentských kandidátů.

Celý článek
0

V efektivitě reklamních kampaní bodují ty s celospolečenským dopadem

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw s kampaní 13 MINUT pro Českou asociaci pojišťoven bodovaly v prestižní Effie. Získaly dvě zlaté medaile, dvě stříbrné a jednu bronzovou.

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw s kampaní 13 MINUT pro Českou asociaci pojišťoven bodovaly v prestižní Effie. Získaly dvě zlaté medaile, dvě stříbrné a jednu bronzovou.

Celý článek
0

Lidé neradi jedí lidi, prokázal experiment

Spotřebitelé s oblibou nakupují potraviny s lidskými rysy. Už méně rádi je však skutečně konzumují.

Spotřebitelé s oblibou nakupují potraviny s lidskými rysy. Už méně rádi je však skutečně konzumují.

Celý článek
0