maloobchod

Ekonomické vyhlídky odhadnutelné z čerstvých statistik nejsou zdaleka černé

Maloobchodní tržby se v červnu sice reálně meziročně stále propadaly, ale meziměsíčně už rostly o 0,3 procenta, což signalizuje konec šetření

Maloobchodní tržby se v červnu sice reálně meziročně stále propadaly, ale meziměsíčně už rostly o 0,3 procenta, což signalizuje konec šetření

Celý článek
0

Americké obchody zavírají prodejny kvůli zlodějům

Maloobchodníci investovali do bezpečnosti, ale počet incidentů stoupá, stejně jako míra použitého násilí. 

Maloobchodníci investovali do bezpečnosti, ale počet incidentů stoupá, stejně jako míra použitého násilí. 

Celý článek
0

Hladový rok se nekonal, ceny zemědělských komodit klesly. Proč to tedy není vidět v obchodech?

Ceny zemědělských komodit na světových trzích už dlouho klesají. A ještě dlouho potrvá, než se to projeví v obchodech

Ceny zemědělských komodit na světových trzích už dlouho klesají. A ještě dlouho potrvá, než se to projeví v obchodech

Celý článek
0

Top valentýnské dárky. Frčí erotika, o květiny je zájem menší

Valentýn jako den zamilovaných je stále ve stínu tradičnějšího Mezinárodního dne žen či Prvního máje. Přesto obchody evidují větší zájem zákazníků o některé zboží. Nejprodávanější jsou erotické pomůcky.

Valentýn jako den zamilovaných je stále ve stínu tradičnějšího Mezinárodního dne žen či Prvního máje. Přesto obchody evidují větší zájem zákazníků o některé zboží. Nejprodávanější jsou erotické pomůcky.

Celý článek
0

Proč se Polákům daří v zemědělství o tolik lépe než Čechům

Rozdíly mezi českým a polským zemědělstvím jsou obrovské a jejich kořeny sahají až do padesátých let minulého století

Rozdíly mezi českým a polským zemědělstvím jsou obrovské a jejich kořeny sahají až do padesátých let minulého století

Celý článek
0

Češi mění své nákupní chování. Bez e-shopů už se firmy neobejdou

Covid-19, válka, inflace a nejistota na trzích. To vše se odrazilo na nákupním chování Čechů, kteří v obchodech nakupují méně a orientují se převážně na levnější zboží. Tuzemské firmy na to reagují otevíráním vlastních e-shopů. Obejdou se tak bez prostředníků. Zboží díky tomu mohou nabízet napřímo a pod nižší cenovkou. 

Covid-19, válka, inflace a nejistota na trzích. To vše se odrazilo na nákupním chování Čechů, kteří v obchodech nakupují méně a orientují se převážně na levnější zboží. Tuzemské firmy na to reagují otevíráním vlastních e-shopů. Obejdou se tak bez prostředníků. Zboží díky tomu mohou nabízet napřímo a pod nižší cenovkou. 

Celý článek
0