lithiové baterie

Kde bude stát česká gigafactory? Ve hře je více lokalit. Nebo také žádná

Vláda sice podpořila výstavbu továrny na baterie do elektroaut v Líních u Plzně, ve hře ale nadále zůstávají další místa. Nakonec jich tedy může stát v Česku několik. Nebo žádná.

Vláda sice podpořila výstavbu továrny na baterie do elektroaut v Líních u Plzně, ve hře ale nadále zůstávají další místa. Nakonec jich tedy může stát v Česku několik. Nebo žádná.

Celý článek
0

Česká solární skupina Malina nakoupila baterie za miliardu

Zatím nepříliš známý stavitel solárních elektráren Energetický holding Malina uzavřel obří obchod na baterie. Ve firmě se angažuje i syn exprimátora Pavla Béma.

Zatím nepříliš známý stavitel solárních elektráren Energetický holding Malina uzavřel obří obchod na baterie. Ve firmě se angažuje i syn exprimátora Pavla Béma.

Celý článek
0

Ve Švédsku vzniká „zelený Klondike“ pro sto tisíc lidí

Severní Švédsko, kterým prochází severní polární kruh, se má stát technologickým motorem zeleného průmyslu pro celou Evropu.

Severní Švédsko, kterým prochází severní polární kruh, se má stát technologickým motorem zeleného průmyslu pro celou Evropu.

Celý článek
0

Britové v lithiovém závodě. Těžit chtějí v Cornwallu

V jižním cípu Anglie se kdysi těžila měď a cín. Nyní chtějí ze země těžařské společnosti dobývat lithium, dokud je po něm vysoká poptávka.

V jižním cípu Anglie se kdysi těžila měď a cín. Nyní chtějí ze země těžařské společnosti dobývat lithium, dokud je po něm vysoká poptávka.

Celý článek
0

Dotace pro Elona. Tesla má dostat miliardy pro fabriku u Berlína

V Německu způsobila rozruch zpráva, že Tesla a její zakladatel Elon Musk, jenž je druhým nejbohatším člověkem na světě, má získat štědrou dotaci na výstavbu továrny na akumulátory u Berlína.

V Německu způsobila rozruch zpráva, že Tesla a její zakladatel Elon Musk, jenž je druhým nejbohatším člověkem na světě, má získat štědrou dotaci na výstavbu továrny na akumulátory u Berlína.

Celý článek
0

Spalovací motor je pro planetu 300krát horší než baterie, tvrdí bruselská organizace

Na výrobu baterie pro elektromobil je potřeba 30 kilogramů nerostných surovin, auto se spalovacím motorem spotřebuje 17 tisíc litrů pohonných hmot, uvedla bruselská organizace T&E.

Na výrobu baterie pro elektromobil je potřeba 30 kilogramů nerostných surovin, auto se spalovacím motorem spotřebuje 17 tisíc litrů pohonných hmot, uvedla bruselská organizace T&E.

Celý článek
0