emise

Iveco se spojilo s americkým startupem. Budou vyrábět kamiony na elektřinu i vodík

V německém Ulmu vznikl společný projekt dvou automobilek, amerického startupu Nikola a tradičního italského výrobce autobusů a kamionů Iveco. Začnou vyrábět náklaďáky, které budou jezdit na baterie, od roku 2023 i na vodík.

V německém Ulmu vznikl společný projekt dvou automobilek, amerického startupu Nikola a tradičního italského výrobce autobusů a kamionů Iveco. Začnou vyrábět náklaďáky, které budou jezdit na baterie, od roku 2023 i na vodík.

Celý článek
0

Španělsko se chce stát vodíkovou velmocí. Spoléhá na nízké náklady

Země na jihu Evropy může těžit z toho, že náklady na výrobu zeleného vodíku jsou nižší než v jiných částech EU. Ve velkém přitahuje investory do solárních a větrných projektů.

Země na jihu Evropy může těžit z toho, že náklady na výrobu zeleného vodíku jsou nižší než v jiných částech EU. Ve velkém přitahuje investory do solárních a větrných projektů.

Celý článek
0

Britští zemědělci a průmysl se připravují na změnu klimatu

Jak přizpůsobit ekonomiku v době klimatické změny, ukazují britští zemědělci a firmy. Teplejší podnebí na ostrovech může obecně pomoci vyšším zemědělským výnosům, prospěch by z toho mohli mít také vinaři. Řada firem rovněž „naskakuje“ na udržitelnější technologie.

Jak přizpůsobit ekonomiku v době klimatické změny, ukazují britští zemědělci a firmy. Teplejší podnebí na ostrovech může obecně pomoci vyšším zemědělským výnosům, prospěch by z toho mohli mít také vinaři. Řada firem rovněž „naskakuje“ na udržitelnější technologie.

Celý článek
0

Riziko modrého vodíku. Horší než spalování uhlí, tvrdí studie

Sázka na výrobu vodíku v rámci EU má svá rizika. Zejména produkce modrého vodíku ze zemního plynu může znamenat rizikovější zdroj, než je zemní plyn i uhlí.

Sázka na výrobu vodíku v rámci EU má svá rizika. Zejména produkce modrého vodíku ze zemního plynu může znamenat rizikovější zdroj, než je zemní plyn i uhlí.

Celý článek
0

Lufthansa nabízí příplatek za bezemisní palivo. Bez zájmu

Trendem leteckých společností je vysazování stromů jako kompenzace produkce uhlíku. Lufthansa nabízí i dobrovolný příplatek za udržitelné palivo. Zájem má jen procento klientů.

Trendem leteckých společností je vysazování stromů jako kompenzace produkce uhlíku. Lufthansa nabízí i dobrovolný příplatek za udržitelné palivo. Zájem má jen procento klientů.

Celý článek
0

Hlas z Bruselu: jádro ano, jako zachránce průmyslu

Eurokomisař Thierry Breton lobbuje za to, aby mohla jaderná energetika v Evropě pokračovat i v dalších dekádách. Argumentuje zachováním konkurenceschopnosti průmyslu. Jádro by mělo sloužit i pro výrobu vodíku.

Eurokomisař Thierry Breton lobbuje za to, aby mohla jaderná energetika v Evropě pokračovat i v dalších dekádách. Argumentuje zachováním konkurenceschopnosti průmyslu. Jádro by mělo sloužit i pro výrobu vodíku.

Celý článek
0