e-shopy

Nakupujete na Temu? A umíte to správně vyslovit? Zmateným zákazníkům poradil až Super Bowl

Tři reklamní sloty nakoupila ve finále americké fotbalové ligy Super Bowlu jedna z aktuálně nejrychleji rostoucích značek na světě.

Tři reklamní sloty nakoupila ve finále americké fotbalové ligy Super Bowlu jedna z aktuálně nejrychleji rostoucích značek na světě.

Celý článek
0

Alze výrazně klesl zisk – z 2,5 miliardy na 654 milionů korun

Největší český internetový obchod Alza v roce 2022 vykázal čistý zisk 654 milionů korun. Byl to výrazný pokles proti roku 2021, kdy zisk společnosti činil rekordních 2,5 miliardy korun. Čistý obrat se meziročně snížil ze 45,9 miliardy na 42,3 miliardy korun.

Největší český internetový obchod Alza v roce 2022 vykázal čistý zisk 654 milionů korun. Byl to výrazný pokles proti roku 2021, kdy zisk společnosti činil rekordních 2,5 miliardy korun. Čistý obrat se meziročně snížil ze 45,9 miliardy na 42,3 miliardy korun.

Celý článek
0

Další hráč v online nákupech. Do Česka vstoupí turecké tržiště Trendyol

Na český trh v prvním čtvrtletí letošního roku vstoupí turecké online tržiště Trendyol. Kromě Česka začne společnost, která nabízí zejména oblečení, působit také v Rumunsku, Řecku a Maďarsku. Loni v Česku online tržiště spustila polská firma Allegro nebo německý Kaufland.

Na český trh v prvním čtvrtletí letošního roku vstoupí turecké online tržiště Trendyol. Kromě Česka začne společnost, která nabízí zejména oblečení, působit také v Rumunsku, Řecku a Maďarsku. Loni v Česku online tržiště spustila polská firma Allegro nebo německý Kaufland.

Celý článek
0

Další důsledek zbabrané války? Rusové propadli nákupům na internetu

Jen během prvních sedmi měsíců letošního roku stoupl objem internetových nákupů v Rusku meziročně o celých 42 procent.

Jen během prvních sedmi měsíců letošního roku stoupl objem internetových nákupů v Rusku meziročně o celých 42 procent.

Celý článek
0

Češi mění své nákupní chování. Bez e-shopů už se firmy neobejdou

Covid-19, válka, inflace a nejistota na trzích. To vše se odrazilo na nákupním chování Čechů, kteří v obchodech nakupují méně a orientují se převážně na levnější zboží. Tuzemské firmy na to reagují otevíráním vlastních e-shopů. Obejdou se tak bez prostředníků. Zboží díky tomu mohou nabízet napřímo a pod nižší cenovkou. 

Covid-19, válka, inflace a nejistota na trzích. To vše se odrazilo na nákupním chování Čechů, kteří v obchodech nakupují méně a orientují se převážně na levnější zboží. Tuzemské firmy na to reagují otevíráním vlastních e-shopů. Obejdou se tak bez prostředníků. Zboží díky tomu mohou nabízet napřímo a pod nižší cenovkou. 

Celý článek
0

Krize? Češi utrácejí i navzdory vysoké inflaci

Zářijová inflace dosáhla rekordních osmnácti procent a zdražování podle expertů jen tak neskončí. Podle provozovatele e-shopů Shoptet to ale Čechy od nakupování neodradilo. Přednost před velkými obchody však čím dál častěji dostávají menší, specializované e-shopy.

Zářijová inflace dosáhla rekordních osmnácti procent a zdražování podle expertů jen tak neskončí. Podle provozovatele e-shopů Shoptet to ale Čechy od nakupování neodradilo. Přednost před velkými obchody však čím dál častěji dostávají menší, specializované e-shopy.

Celý článek
0