Česká pošta

Česká pošta snížila loni ztrátu o miliardu korun. Prodělala "jen" 700 milionů

V roce 2022 prodělala Česká pošta 1,75 miliardy korun. Loni se podařilo ztrátu srazit na zhruba 700 milionů Podle ředitele pošty Miroslava Štěpána k tomu přispělo zrušení stovek poboček.

V roce 2022 prodělala Česká pošta 1,75 miliardy korun. Loni se podařilo ztrátu srazit na zhruba 700 milionů Podle ředitele pošty Miroslava Štěpána k tomu přispělo zrušení stovek poboček.

Celý článek
0

Novým ředitelem České pošty bude dosavadní pověřený šéf Miroslav Štěpán

Výběrové řízení na generálního ředitele České pošty vyhrál Miroslav Štěpán, který byl poslední rok pověřený řízením podniku. Předtím v něm působil jako ředitel divize poštovních služeb.

Výběrové řízení na generálního ředitele České pošty vyhrál Miroslav Štěpán, který byl poslední rok pověřený řízením podniku. Předtím v něm působil jako ředitel divize poštovních služeb.

Celý článek
0

Česká pošta kolabuje. Přežije alespoň balíková část?

Soukromé doručovací společnosti využily krize národní poštovní služby a rychle vyplňují vyprázdněný prostor na trhu

Soukromé doručovací společnosti využily krize národní poštovní služby a rychle vyplňují vyprázdněný prostor na trhu

Celý článek
0

Hrozí privatizace pošty, varuje stínová ministryně vnitra Vildumetzová

„Obávám se, zda vyčlenění ziskové části České pošty není jen příprava pro privatizaci nebo vstup nějakého partnera,“ varuje poslankyně Jana Mračková Vildumetzová, stínová ministryně vnitra za ANO.

„Obávám se, zda vyčlenění ziskové části České pošty není jen příprava pro privatizaci nebo vstup nějakého partnera,“ varuje poslankyně Jana Mračková Vildumetzová, stínová ministryně vnitra za ANO.

Celý článek
0

Pošta platí pokuty

Česká pošta dostala loni od Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) pokuty v souhrnné výši 965 tisíc korun

Česká pošta dostala loni od Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) pokuty v souhrnné výši 965 tisíc korun

Celý článek
0

Zavírání poboček nestačí. Co se zadluženou a nekvalitní poštou?

Poškozenou pověst firmy lze zachránit jen zvyšováním kvality služeb a důrazem na výkon, říká její bývalý vrcholový manažer Jiří Rotschedl

Poškozenou pověst firmy lze zachránit jen zvyšováním kvality služeb a důrazem na výkon, říká její bývalý vrcholový manažer Jiří Rotschedl

Celý článek
0