Komentář: Evropa ekonomicky upadá. Nic než radikální integrace a jednotný trh nepomůže

Zastánce různých „národních“ řešení, včetně mnoha českých politiků, to asi nepotěší, ale pokud chce EU alespoň trochu konkurovat USA a Číně, jiná cesta než větší ekonomická integrace není.

Zastánce různých „národních“ řešení, včetně mnoha českých politiků, to asi nepotěší, ale pokud chce EU alespoň trochu konkurovat USA a Číně, jiná cesta než větší ekonomická integrace není.

Celý článek
0

Létající auta z Číny jsou připravena ke startu. Jsou elektrická a chtějí si podmanit západní trh

Dělat obyčejná elektrická auta už umějí, teď se pouštějí rovnou do těch, která mohou i létat. Čínské automobilky se rozhodly využít své know-how z vývoje vozů na baterky a posunout ho do nové dimenze. A nového živlu.

Dělat obyčejná elektrická auta už umějí, teď se pouštějí rovnou do těch, která mohou i létat. Čínské automobilky se rozhodly využít své know-how z vývoje vozů na baterky a posunout ho do nové dimenze. A nového živlu.

Celý článek
0

Pane premiére, vyřešte zaměstnanecké akcie. Startupisté a investoři napsali Fialovi otevřený dopis

Celkem 146 zakladatelů, ředitelů a investorů českých technologických startupů napsalo premiérovi Petru Fialovi (ODS). Žádají o zavedení funkčního systému zaměstnaneckých akcií.

Celkem 146 zakladatelů, ředitelů a investorů českých technologických startupů napsalo premiérovi Petru Fialovi (ODS). Žádají o zavedení funkčního systému zaměstnaneckých akcií.

Celý článek
0

Zákazník na prvním místě

„Hledáme individuální řešení, abychom udrželi mobilitu současných, ale i nových klientů,“ říká jednatel Volkswagen Financial Services Vratislav Strašil

Zákazník na prvním místě
Vratislav Strašil | Archiv

V posledních letech se automobilky potýkaly s problémy, nových vozů byl nedostatek – nejprve kvůli pandemii a narušeným dodavatelským řetězcům, nyní vinou války na Ukrajině. Jak jste zajistili, aby firmy ani domácnosti nezůstaly bez automobilu?

Hledáme individuální řešení, abychom udrželi mobilitu současných, ale i nových klientů. To konkrétně například znamená, že nabízíme prodloužení běžící smlouvy všem klientům, aby měli zajištěnou vzpomínanou mobilitu, než se vyrobí nový vůz. Dále krátkodobě pronajímáme ojetá vozidla vrácená po operativním leasingu dosavadním i novým zákazníkům, abychom jim pomohli překonat toto složité období. Chápeme, že jsou zákazníci v této nelehké době více než kdy dříve citlivější na výši měsíční splátky, přišli jsme tedy s produktem Financování CHYTŘE, který zákazníkovi nastavením parametrů umožní dostat se na zvládnutelnou maximálně nízkou splátku. Snažíme se pomoci různými způsoby.

Velkou část vašeho byznysu tvoří firmy, které pořizují více vozů. Jak reagují na nedostatek nových aut?

Firmy také velmi často prodlužují stávající smlouvy, což je dozvukem covidové doby, kdy mnoho společností muselo pracovat s nejistotou, co bude dál. V současné době jsou klienti velmi variabilní při výběru konkrétní značky. Firmy se také zamýšlejí, nakolik je složení jejich vozového parku ekonomické a zda se neuchýlit k jeho redukci nebo rekompozici.

Samozřejmě i my reagujeme na novou situaci na trhu a vyšli jsme vstříc našim klientům při podpoře jejich mobility například i tím, že nyní nabízíme operativní leasing či úvěr na pořízení firemních vozů všech značek dostupných na českém trhu. Klientům tak poskytujeme komplexní řešení jejich firemního vozového parku bez ohledu na to, zda vozy spadají pod koncern Volkswagen. Rozšíření nabídky financovaných značek je odpovědí na mobilní potřeby firemních klientů, od malých a středních firem financujících například jen dva vozy až po nadnárodní společnosti s flotilami se stovkami automobilů.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit