Kellnerová hoteliérkou? Luxusní pražský Four Seasons je na prodej, zájem má nejbohatší Češka

Luxusní hotel Four Seasons v srdci Prahy je na prodej. Nejblíže ke koupi má nejbohatší Češka Renáta Kellnerová, transakce by ale neměla proběhnout v rámci skupiny PPF.

Luxusní hotel Four Seasons v srdci Prahy je na prodej. Nejblíže ke koupi má nejbohatší Češka Renáta Kellnerová, transakce by ale neměla proběhnout v rámci skupiny PPF.

Celý článek
0

Komentář: Největší zelená fantasmagorie o vašich radiátorech za stovky miliard

Europarlament a členské státy schválily směrnici, která ovlivní životy obyvatel Evropy jako žádná z dosud prosazených částí Green Dealu

Europarlament a členské státy schválily směrnici, která ovlivní životy obyvatel Evropy jako žádná z dosud prosazených částí Green Dealu

Celý článek
0

Česko je nejzadluženější v historii. Státní dluh vzrostl na 3,221 bilionu korun

Český státní dluh se v letošním prvním čtvrtletí zvýšil o 109,9 miliardy korun na rekordních 3,221 bilionu korun. Na každého Čecha tak teoreticky připadá dluh 295.480 korun. Míra zadlužení stoupla na 43,6 procenta hrubého domácího produktu (HDP) ze 42,4 procenta v roce 2023.

Český státní dluh se v letošním prvním čtvrtletí zvýšil o 109,9 miliardy korun na rekordních 3,221 bilionu korun. Na každého Čecha tak teoreticky připadá dluh 295.480 korun. Míra zadlužení stoupla na 43,6 procenta hrubého domácího produktu (HDP) ze 42,4 procenta v roce 2023.

Celý článek
0

Virtuální tenisky já mám

Oděvy pro virtuální svět se prodávají za měnu ještě méně pochopitelnou než krypto

Virtuální tenisky já mám
foto Hiroto Kai

Na tomto byznysu je všechno virtuální, jen peníze jsou opravdové. Digitální umělec a japonský nadšenec Hiroto Kai navrhl kimona po 140 dolarech za kus a za tři týdny vydělal kolem dvaceti tisíc dolarů. Jenže je to trochu fejk. Kai není tak docela Japonec a jeho kimona ve skutečnosti neexistují.

Řeč je o grafickém „oblečení“ pro avatary ve virtuálních světech, což je byznys budoucnosti, do něhož se pomalu pouštějí i světové módní značky jako Louis Vuitton, Burberry či Gucci.

Vesmír, na nějž Hiroto Kai i světové značky upínají svou byznysovou pozornost, dostal ve sci-fi název už v roce 1992, jmenuje se metaverse a jde o virtuální sdílený prostor. Lidé jsou v něm někým jiným než v reálném životě, podobně jako Hiroto Kai, který se podle agentury Reuters jmenuje Noah a bydlí v New Hampshiru.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit