Zabití pacienta? Ve virtuální realitě to může být dobrá zkušenost, ukazuje startup Virtual Lab

Virtuální realita má velký potenciál – a české VR firmy dobrý zvuk v zahraničí. Jednou z nich je budějovický startup Virtual Lab, který vyvíjí VR aplikace pro zdravotníky, školy nebo sociální služby. „Nejvíc nás ale baví, když přijde někdo zvenku, že o nás slyšel, a chce od nás řešení, které zatím neexistuje,“ říká spolumajitelka startupu Mirka Čejková. 

Virtuální realita má velký potenciál – a české VR firmy dobrý zvuk v zahraničí. Jednou z nich je budějovický startup Virtual Lab, který vyvíjí VR aplikace pro zdravotníky, školy nebo sociální služby. „Nejvíc nás ale baví, když přijde někdo zvenku, že o nás slyšel, a chce od nás řešení, které zatím neexistuje,“ říká spolumajitelka startupu Mirka Čejková. 

Celý článek
0

Evropě hrozí nová závislost na životně důležitém dovozu z Ruska

Hnojiva jsou novým plynem, varují experti. Rusové zdvojnásobili vývoz močoviny do EU – po invazi na Ukrajinu.

Hnojiva jsou novým plynem, varují experti. Rusové zdvojnásobili vývoz močoviny do EU – po invazi na Ukrajinu.

Celý článek
0

Koloběžky, kam se podíváš? Lime teď chce parkovat bezproblémově, domlouvá se s městskými částmi

Loňský rok byl pro Lime rekordní. V Praze najel téměř tři miliony kilometrů – nejvíc v historii. Zároveň chce ale společnost sjednotit parkovací místa v hlavním městě pod jednoho správce, aby se vyhnula neustálým připomínkám kvůli špatně odloženým koloběžkám a kolům.

Loňský rok byl pro Lime rekordní. V Praze najel téměř tři miliony kilometrů – nejvíc v historii. Zároveň chce ale společnost sjednotit parkovací místa v hlavním městě pod jednoho správce, aby se vyhnula neustálým připomínkám kvůli špatně odloženým koloběžkám a kolům.

Celý článek
0

Týden v médiích XXIX

Týden v médiích XXIX
„Věřím, že máme zdravé jádro, a že se nám proto toto obtížné období podaří překonat a v brzkém horizontu se vrátíme k růstu a rozvoji,“ prohlásil Jaromír Soukup. | Profimedia.cz

Televizní reklama na Primě podraží o dvacet dva procent

Mediální zastupitelství skupiny Prima Media Club zvýší v příštím roce ceny televizní reklamy v průměru o dvacet dva procent. V závislosti na objemu utracených peněz klienti budou platit meziročně o dvanáct až sedmnáct procent víc, dalších několik procentních bodů „udělají“ koeficienty závislé na denním pásmu, sezoně či stopážích spotů.

Ceny rádiové reklamy u Media Clubu vzrostou o sedm procent a internetová reklama v některých formátech podraží o pět až dvacet procent. Strategickou cílovou skupinou u televizních kampaní budou nově dospělí mezi osmnácti a šedesáti devíti lety (dosud to byla skupina patnáct až šedesát devět).

Media Club tak chce klientům umožnit oslovit dospělé publikum s vyšší kupní silou. „Cílíme primárně na diváky, kteří mohou legálně užívat všechny nabízené produkty, čímž chráníme nejen mladší diváky, ale i své zadavatele,“ uvedl obchodní ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška. Media Club kromě kanálů Primy obchodně zastupuje TV Óčko, TV Barrandov, Atmedia a Paramount Network.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit