Stanislav Gálik: Netvařme se, že jsme geniální

Patřil mezi hvězdy mladé byznysové generace. Prodal vlastní oděvní značku, vyučoval inovace. Teď Stanislav Gálik mění byznys s ojetými vozy.

Stanislav Gálik: Netvařme se, že jsme geniální
Stanislav Gálik | Tomáš Novák týdeník HROT

Když spustí, je k nezastavení. Jeho energický projev mixuje češtinu s angličtinou v překotném rytmu, občas se do něj zatoulá i slůvko ze slovenštiny. Ostatně narodil se v lázeňském městě Bojnice na středním Slovensku, avšak občanství má české. V Česku vystudoval a v Česku také začal podnikat. Už během studií psychologie na Masarykově univerzitě v Brně založil Stanislav Gálik prémiovou oděvní značku Galard. Na první pohled je vidět, že radost z módy ho neopustila ani po osmi letech, co firmu prodal investiční skupině DRFG. V kancelářích v obřím komplexu v pražských Čimicích, kde dnes úřaduje v dresu Aures Holdings -mateřské skupiny, kam patří třeba jednička s ojetými vozy v Česku AAA Auto, ho jinak než v obleku nepotkáte. A jak jinak než v obleku značky Galard.

„Jsem rád, že značka dodnes funguje, a ještě víc mě potěší, když za mnou přijdou lidé a hrdě mi ukazují svůj oblek Galard,“ prohodí na adresu svého prvního podnikání, které ho vystřelilo mezi české startupové hvězdy té doby. Když ho v roce 2015 Forbes zařadil mezi třicet největších talentů do třiceti let na českém trhu, měl už za sebou úspěšný prodej firmy za miliony korun, oceňovanou knihu Psychologie přesvědčování, pedagogické ostruhy z několika vysokých škol, projekty s Českou spořitelnou a také vedení vlastního inovačního centra Unifer.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot.

Staňte se jedním z nich, nebo článek odemkněte zakoupením celého vydání.

od 184 Kč za měsíc

Předplatit

Máte předplatné?

Přihlásit