Temu nezákonně prodává výrobky z nucených prací, tvrdí experti

Elektronický obchod Temu obchází americké sankce uvalené na výrobky z perzekvované čínské provincie Sin-ťiang, říká izraelská firma Ultra Information Solutions.

Elektronický obchod Temu obchází americké sankce uvalené na výrobky z perzekvované čínské provincie Sin-ťiang, říká izraelská firma Ultra Information Solutions.

Celý článek
0

AI bude brzy chytřejší než celé lidstvo. Bez regulace nás ale čeká dystopická budoucnost, varuje šéf Apertia Tech

Překotný vývoj AI nesměřuje k dokonalým jazykovým modelům, nýbrž k dosažení obecné umělé inteligence (AGI), přesahující lidské schopnosti. „Tato revoluce s sebou nese obrovský potenciál, ale i silnou potřebu etické regulace,“ říká David Strejc, majitel a šéf společnosti Apertia Tech, která se věnuje zavádění AI do firem.

Překotný vývoj AI nesměřuje k dokonalým jazykovým modelům, nýbrž k dosažení obecné umělé inteligence (AGI), přesahující lidské schopnosti. „Tato revoluce s sebou nese obrovský potenciál, ale i silnou potřebu etické regulace,“ říká David Strejc, majitel a šéf společnosti Apertia Tech, která se věnuje zavádění AI do firem.

Celý článek
0

Hyundai pozastavil reklamu na Muskově síti X. Vadí mu antisemitský a nacistický obsah

V kauze sehrálo zásadní roli zjištění nezávislé novinářky a zároveň uživatelky sítě X Nancy Levine Stearnsové.

V kauze sehrálo zásadní roli zjištění nezávislé novinářky a zároveň uživatelky sítě X Nancy Levine Stearnsové.

Celý článek
0

Singapur proti motoristům

Světová velkoměsta řeší v posledních letech podobné problémy s neustále bobtnající automobilovou dopravou, kterou už stávající infrastruktura není schopná pojmout

Singapur proti motoristům
ilustrační foto | Shutterstock.com

Řešení volí různá, jedno z nejpřísnějších ale platí v Singapuru. V zemi, kde hrozí pokuta či fyzický trest i za žvýkání nebo odplivnutí na ulici, musí mít majitel vozu speciální licenci platnou deset let. Bez ní mu auto ani neprodají.

Kvůli omezenému počtu dostupných licencí ovšem postupně roste jejich cena a letos v červnu poprvé překročila hranici sto tisíc singapurských dolarů.

Jinými slovy, kdo chce po Singapuru jezdit v pohodlí osobního vozu, zaplatí za to v přepočtu téměř 1,7 milionu korun za deset let. A navrch si samozřejmě ještě musí pořídit auto.