Kellnerová hoteliérkou? Luxusní pražský Four Seasons je na prodej, zájem má nejbohatší Češka

Luxusní hotel Four Seasons v srdci Prahy je na prodej. Nejblíže ke koupi má nejbohatší Češka Renáta Kellnerová, transakce by ale neměla proběhnout v rámci skupiny PPF.

Luxusní hotel Four Seasons v srdci Prahy je na prodej. Nejblíže ke koupi má nejbohatší Češka Renáta Kellnerová, transakce by ale neměla proběhnout v rámci skupiny PPF.

Celý článek
0

Komentář: Největší zelená fantasmagorie o vašich radiátorech za stovky miliard

Europarlament a členské státy schválily směrnici, která ovlivní životy obyvatel Evropy jako žádná z dosud prosazených částí Green Dealu

Europarlament a členské státy schválily směrnici, která ovlivní životy obyvatel Evropy jako žádná z dosud prosazených částí Green Dealu

Celý článek
0

Česko je nejzadluženější v historii. Státní dluh vzrostl na 3,221 bilionu korun

Český státní dluh se v letošním prvním čtvrtletí zvýšil o 109,9 miliardy korun na rekordních 3,221 bilionu korun. Na každého Čecha tak teoreticky připadá dluh 295.480 korun. Míra zadlužení stoupla na 43,6 procenta hrubého domácího produktu (HDP) ze 42,4 procenta v roce 2023.

Český státní dluh se v letošním prvním čtvrtletí zvýšil o 109,9 miliardy korun na rekordních 3,221 bilionu korun. Na každého Čecha tak teoreticky připadá dluh 295.480 korun. Míra zadlužení stoupla na 43,6 procenta hrubého domácího produktu (HDP) ze 42,4 procenta v roce 2023.

Celý článek
0

Růst prodejů i v době krize? I to je možné, stačí vědět jak na to

Mohlo by se zdát, že je v době krize rozumné šetřit s penězi, ale není to právě okamžik, kdy mohou živnostníci a firmy najít nové zákazníky, zvýšit obraty a vyhrát nad konkurencí? 

Růst prodejů i v době krize? I to je možné, stačí vědět jak na to

Ostatně toho si byl již v první polovině minulého století vědom světoznámý průmyslník Henry Ford, který pronesl památnou větu: „Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.“ A jak dokládají výzkumy, investovat v krizi se vyplatí i dnes.

Pozitivních přínosů inzerce si je vědom i Jakub Havlín, marketingový manažer Hájek Pet Food, prémiového dovozce krmiv pro psy. Opakovaně proto od loňského léta využívá nabídky Plakátov.cz, e-shopu s billboardy. A to pro propagaci svého e-shopu Topkrmiva.cz

„Chtěl jsem zvýšit povědomí o našich produktech, tak jsem se rozhodl inzerovat na venkovních plochách. Se službami Plakátova jsem byl nadmíru spokojen a výsledkem byly v období během kampaně a po ní o 15 procent zvýšené prodeje,“ vysvětluje důvody Jakub Havlín. Kýžený efekt mu přinesla hned první, dva měsíce trvající kampaň. Využil v ní sedmnáct venkovních reklamních ploch.

 

Výhodou reklamy na billboardech a dalších venkovních plochách je její jednoduchá a rychlá realizace s minimálními náklady. Přitom neunikne pozornosti téměř žádného potencionálního zákazníka, ať již se pohybuje pěšky, autem nebo třeba veřejnou dopravou.

„Pro inzerci na billboardech stačí každému grafika, s níž umíme zákazníkovi v případě jeho zájmu pomoct, stejně jako s kreativním nápadem. Pak už si jen vybere lokalitu a konkrétní plochy, období kampaně a případně částku, jakou do nich chce nebo může investovat. Námi uváděné ceny jsou již konečné, včetně tisku a výlepu,“ nastiňuje jednoduchost Ferdinand Kraus, šéf Plakátova, s tím, že zákazník může inzercí cílit i lokálně podle místa podnikání.