Raška konsoliduje módu na síti

Skupina Natland koupila firmu Digital People, která stojí za značkami Bibloo a Urban Store

Raška konsoliduje módu na síti
Tomáš Raška | Tomáš Novák týdeník HROT

Skupina Natland Tomáše Rašky vystupuje z těsné škatulky specialisty na destress operace a development. Svědčí o tom první skutečně velká strategická akvizice, díky které si skupina upevňuje postavení předního hráče na poli tuzemské módy na internetu. Ke své společnosti Company New, která zastřešuje známé e-shopy Zoot a Different, přikoupila firmu Digital People. Ta stojí za značkami Bibloo a Urban Store.

Spojením vzniká celek, který na trhu operuje s potenciálem 200 milionů zákazníků, a to ve 14 zemích. Obrat nově vzniklé skupiny, která bude nabízet 350 světových značek, by měl překročit 1,5 miliardy korun.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot.

Staňte se jedním z nich, nebo článek odemkněte zakoupením celého vydání.

od 184 Kč za měsíc

Předplatit

Máte předplatné?

Přihlásit