AI bude brzy chytřejší než celé lidstvo. Bez regulace nás ale čeká dystopická budoucnost, varuje šéf Apertia Tech

Překotný vývoj AI nesměřuje k dokonalým jazykovým modelům, nýbrž k dosažení obecné umělé inteligence (AGI), přesahující lidské schopnosti. „Tato revoluce s sebou nese obrovský potenciál, ale i silnou potřebu etické regulace,“ říká David Strejc, majitel a šéf společnosti Apertia Tech, která se věnuje zavádění AI do firem.

Překotný vývoj AI nesměřuje k dokonalým jazykovým modelům, nýbrž k dosažení obecné umělé inteligence (AGI), přesahující lidské schopnosti. „Tato revoluce s sebou nese obrovský potenciál, ale i silnou potřebu etické regulace,“ říká David Strejc, majitel a šéf společnosti Apertia Tech, která se věnuje zavádění AI do firem.

Celý článek
0

Temu nezákonně prodává výrobky z nucených prací, tvrdí experti

Elektronický obchod Temu obchází americké sankce uvalené na výrobky z perzekvované čínské provincie Sin-ťiang, říká izraelská firma Ultra Information Solutions.

Elektronický obchod Temu obchází americké sankce uvalené na výrobky z perzekvované čínské provincie Sin-ťiang, říká izraelská firma Ultra Information Solutions.

Celý článek
0

Hyundai pozastavil reklamu na Muskově síti X. Vadí mu antisemitský a nacistický obsah

V kauze sehrálo zásadní roli zjištění nezávislé novinářky a zároveň uživatelky sítě X Nancy Levine Stearnsové.

V kauze sehrálo zásadní roli zjištění nezávislé novinářky a zároveň uživatelky sítě X Nancy Levine Stearnsové.

Celý článek
0

Prazdroj prodal více piva

Po dvou hubených covidových letech se Plzeňskému Prazdroji podařilo prodat v Česku více piva

Prazdroj prodal více piva
ilustrační foto | Shutterstock.com

Loni to bylo 7,3 milionu hektolitrů, což je meziročně téměř o dvanáct procent více. Nárůst zaznamenaly všechny hlavní značky – Gambrinus, Kozel, Pilsner Urquell i Radegast. V hospodách a restauracích největší tuzemský pivovar zvýšil prodeje téměř o třináct procent, přesto nedosáhl rekordního zisku z roku 2019.

Trendem posledních let je rostoucí zájem lidí o plechovkové pivo. Zatímco v roce 2017 tvořily plechovky necelých čtrnáct procent všech obalů Prazdroje, loni už to bylo 26 procent. Dlouhodobě nejžádanější jsou vratné lahve, které tvoří bezmála čtyřicet procent, na druhém místě jsou sudy. 

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit