Nečekaní vítězové krize
Češi se v karanténě změnili. Překvapení šéfové firem na výrobu plen či bazénů rekordně prodávají zboží.

Zdeněk Vosolsobě, který se vypracoval z pozice IT manažera, usedl letos v lednu na post nového ředitele firmy Albixon. Když udeřila koronavirová stopka, která rozpoutala ekonomickou krizi, byl ve funkci teprve pár měsíců. Výhled, který před sebou jako nováček měl, nevypadal růžově. Jenže přišel zlom. Firma na výrobu bazénů se ocitla pod náporem zákazníků a počítá 200procentní nárůst poptávky. Je jedním z vítězů krize.
Týdeník Hrot přináší příběhy firem, kterým se navzdory nebo spíše díky krizi začalo dařit. Jde velmi často o malé a nenápadné podniky, z nichž koronakrize udělala přes noc vycházející hvězdy.
Dovolená na zahradě
Albixon je příkladem firmy, která postupně rostla spolu s trhem. Češi roky bohatli, stavěli nové domy, chtěli bazény. Jakkoliv se mohlo zdát, že období ekonomické nejistoty jejich přemýšlení změní, opak byl pravdou. Krize s sebou přinesla totiž také omezení cestování a obavy lidí z nákazy je přiměly trávit léto na vlastní zahradě.