Komentář: Vyplatí se hokejové mistrovství v Hušákově pomníčku?

Hala, kde se hraje hokejové mistrovství světa, byla a je vnímána jako „pomník“ někdejšího šéfa Sazky Aleše Hušáka. Její výstavba se před dvaceti lety těžce prodražila a je otázka, nakolik se podobné projekty vůbec vyplatí.

Hala, kde se hraje hokejové mistrovství světa, byla a je vnímána jako „pomník“ někdejšího šéfa Sazky Aleše Hušáka. Její výstavba se před dvaceti lety těžce prodražila a je otázka, nakolik se podobné projekty vůbec vyplatí.

Celý článek
0

V EU leží ladem 50 bilionů korun. Je třeba zlepšit veřejné zakázky

Dlouho očekávaná zpráva o jednotném evropském trhu požaduje změny zadávání veřejných zakázek, aby přibylo konkurenčního boje.

Dlouho očekávaná zpráva o jednotném evropském trhu požaduje změny zadávání veřejných zakázek, aby přibylo konkurenčního boje.

Celý článek
0

Velkolepý návrat značky Pietro Filipi. Zachrání ji Trenýrkárna

Známá oděvní značka Pietro Filipi zažije byznysový restart. Budoucnost jí má zajistit spojení s provozovatelem e-shopu Trenýrkárna.cz, společností DaniDarx.

Známá oděvní značka Pietro Filipi zažije byznysový restart. Budoucnost jí má zajistit spojení s provozovatelem e-shopu Trenýrkárna.cz, společností DaniDarx.

Celý článek
0

Mileniálové potáhnou internetové nákupy na Valentýna, ukázal průzkum pro Rohlik.cz

Za více než třetinou všech valentýnských dárků nakoupených na internetu budou letos stát mileniálové. Ukázal to průzkum pro online supermarket Rohlik.cz. Častěji k nákupu po internetu sáhnou ženy, nečastějším dárkem budou cukrovinky. Sběr dat byl realizován prostřednictvím aplikace Instant Research agentury Ipsos pro Rohlik.cz.

Mileniálové potáhnou internetové nákupy na Valentýna, ukázal průzkum pro Rohlik.cz
ilustrační foto | Shutterstock.com

Průzkum ukázal, že z lidí, kteří letos valentýnský dárek pro svého partnera koupí na internetu, bude 34,2 % ve věku 25-34 let. Hojně budou ve webových prohlížečích a aplikacích nakupovat i lidé ve věku 18-24 a 35-44 let. Z 60 % si po internetu objednají dárek ženy.

Valentýnský sortiment už tradičně opanují cukrovinky: partnerovi je plánuje koupit téměř 52 %. Květinou chce svého blízkého potěšit necelých 36 % lidí, kosmetikou či parfémem necelých 18 % a alkoholem nebo lístky na kulturní událost kolem 13 %. „Právě o sortiment jako je čokoláda, květiny, sekty nebo vína, je na Valentýna u zákazníků velký zájem. Na Rohlíku těsně před 14. únorem i přímo na den svatého Valentýna narůstá prodej u vyjmenovaných položek až v řádu stovek procent,“ komentuje mluvčí Rohlik.cz Denisa Ladka Morgensteinová.

Generace Z volí jako dárek erotické pomůcky, v oblibě jsou i šperky

Během svátku zamilovaných se mezi dárky často objeví i erotické pomůcky. Ty letos plánuje nakoupit necelých 8 % respondentů. Suverénně nejčastěji jde o nejmladší generaci Z, kdy jejich nákup plánuje 17 % lidí. Oproti tomu šperk svému protějšku nejčastěji – v 17 % případů – pořídí lidé ve věku 35-44 let. Průzkumu se zúčastnilo 800 respondentů, sběr dat proběhl ve dnech 9. – 10. února 2023.

Přímo online supermarket Rohlik.cz je však na zvýšenou poptávku připraven. Internetový prodejce potravin navíc letos opět představuje valentýnskou kampaň Rohlinder 2.0, ve které následuje úspěch loňského roku, kdy nabídnul zákazníkům hravou parafrázi populární seznamovací aplikace Tinder. I na Rohlíku tedy mohou zákazníci najít svůj dokonalý „match” v podobě všeho, co potřebují k nastolení té nejlepší valentýnské atmosféry.