AI bude brzy chytřejší než celé lidstvo. Bez regulace nás ale čeká dystopická budoucnost, varuje šéf Apertia Tech

Překotný vývoj AI nesměřuje k dokonalým jazykovým modelům, nýbrž k dosažení obecné umělé inteligence (AGI), přesahující lidské schopnosti. „Tato revoluce s sebou nese obrovský potenciál, ale i silnou potřebu etické regulace,“ říká David Strejc, majitel a šéf společnosti Apertia Tech, která se věnuje zavádění AI do firem.

Překotný vývoj AI nesměřuje k dokonalým jazykovým modelům, nýbrž k dosažení obecné umělé inteligence (AGI), přesahující lidské schopnosti. „Tato revoluce s sebou nese obrovský potenciál, ale i silnou potřebu etické regulace,“ říká David Strejc, majitel a šéf společnosti Apertia Tech, která se věnuje zavádění AI do firem.

Celý článek
0

Temu nezákonně prodává výrobky z nucených prací, tvrdí experti

Elektronický obchod Temu obchází americké sankce uvalené na výrobky z perzekvované čínské provincie Sin-ťiang, říká izraelská firma Ultra Information Solutions.

Elektronický obchod Temu obchází americké sankce uvalené na výrobky z perzekvované čínské provincie Sin-ťiang, říká izraelská firma Ultra Information Solutions.

Celý článek
0

Hyundai pozastavil reklamu na Muskově síti X. Vadí mu antisemitský a nacistický obsah

V kauze sehrálo zásadní roli zjištění nezávislé novinářky a zároveň uživatelky sítě X Nancy Levine Stearnsové.

V kauze sehrálo zásadní roli zjištění nezávislé novinářky a zároveň uživatelky sítě X Nancy Levine Stearnsové.

Celý článek
0

Měsíc v médiích

Měsíc v médiích
Paddy Considine a Milly Alcocková v seriálu Rod draka | HBO

Končí šest časopisů

Mediální dům Czech News Center redukuje své tištěné portfolio. Na papíře tak přestane vycházet šestice časopisů, konkrétně Moje psychologie, Moje zdraví, Dieta, F.O.O.D., Maminka a Těhule. Jde o tituly, které Czech News Center před šesti lety převzalo od Mladé fronty, vyjma Těhule, čtvrtletníku zdarma distribuovaného zejména do čekáren gynekologických ordinací. Obsah, který časopisy přinášely, má být dostupný už pouze na webu a budou ho připravovat menší redakce než dosud. Czech News Center mluví o „mikrotýmech“, které mají fungovat v „integrovaném newsroo­mu“ a nově už nebudou zodpovědné za konkrétní tituly, ale za tematické oblasti.

ilustrační foto
Archiv

Z titulů pro ženy, které Czech News Center vydává na papíře, zůstávají jen tematické odnože hlavních značek Blesk a Aha!, konkrétně časopisy zaměřené právě na ženy, na bydlení, recepty, hobby a křížovky. Kromě Blesku a Aha! mediální dům Czech News Center dál tiskne také deníky E15 a Sport nebo časopisy Reflex, Lidé a Země, ABC, Mateřídouška, Sluníčko, Computer či tradiční Svět motorů. 

Televizní reklama podraží

Největší tuzemské sdružení pro nákup reklamy Media Club, televize Nova i obchodní zastupitelství menších kanálů Atmedia příští rok zdraží televizní reklamu. Media Club v čele s televizí Prima v průměru o čtrnáct procent, Nova o dvanáct procent, Atmedia o patnáct procent.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit