Vypukne další očkovací šílenství? Moderna finišuje hned tři nové vakcíny

Konec pandemie covidu-19 se negativně projevil v příjmech velkých farmaceutických firem. Ty, které vyvinuly celosvětově podávaná očkování proti koronaviru, nyní hledají cesty, jak posílit svůj byznys. Moderna oznámila, že do poslední fáze studií přecházejí hned tři nové vakcíny.

Konec pandemie covidu-19 se negativně projevil v příjmech velkých farmaceutických firem. Ty, které vyvinuly celosvětově podávaná očkování proti koronaviru, nyní hledají cesty, jak posílit svůj byznys. Moderna oznámila, že do poslední fáze studií přecházejí hned tři nové vakcíny.

Celý článek
0

Do Legolandu už jen na podzim a v dešti? Vlastník se rozhodl zavést dynamické ceny

Zábavní parky a jiné atrakce majitele Legolandu – firmy Merlin Entertainments – stále netáhnou tolik lidí jako před covidem. Naplnit poloprázdné kasy zábavního impéria má zavedení dynamických cen.

Zábavní parky a jiné atrakce majitele Legolandu – firmy Merlin Entertainments – stále netáhnou tolik lidí jako před covidem. Naplnit poloprázdné kasy zábavního impéria má zavedení dynamických cen.

Celý článek
0

Český startup Agdata míří na Slovensko. Bude tam měřit kvalitu ovzduší

Už žádná obří zařízení o velikosti stavební buňky. Český startup Agdata vyvinul senzor na měření znečištění ovzduší, který má velikost diáře. Slováky zaujal svou cenou i přesnými výsledky.

Už žádná obří zařízení o velikosti stavební buňky. Český startup Agdata vyvinul senzor na měření znečištění ovzduší, který má velikost diáře. Slováky zaujal svou cenou i přesnými výsledky.

Celý článek
0

Málo suchej únor

O tradiční abstinenční akci Suchej únor je sice veřejnost dobře informovaná, ale její účast bývá spíš vlažná

Málo suchej únor
ilustrační foto | Shutterstock.com

Ukázal to průzkum agentury STEM/MARK. Na základě řečené výzvy se v uplynulém měsíci vzdala alkoholu více než desetina dospělé české internetové populace, tedy lidí s online připojením.

Abstinovali ale zejména lidé, kteří pijí méně často, tedy jednou za dva týdny nebo ještě méně. Do akce se zapojili hlavně proto, že alkohol obecně nevyhledávají a výzvu považují za společensky prospěšnou.

Naopak ti, kteří pijí jednou týdně nebo častěji, výzvu většinou oslyšeli. Jako důvod uváděli, že se jim nechce, nemají motivaci nebo že by to stejně nevydrželi. Akce Suchej únor je jim nesympatická, považují ji za hloupost a vměšování do soukromí.