„Křetínského“ televize se zbavuje kosmetiky

Český miliardář omezuje angažmá v německé televizi. Na pozadí se hraje o nadvládu nad evropským online trhem s kosmetikou.

„Křetínského“ televize se zbavuje kosmetiky
ilustrační foto | Profimedia.cz

Třetí nejbohatší Čech Daniel Křetínský se v posledních letech čím dál více posouvá od energetiky směrem k obchodu a e-commerce. Německá televizní skupina ProSiebenSat.1, ve které drží skrze VESA Equity Investment podíl spolu s Patrikem Tkáčem, se naopak jednoho lukrativního e-shopu zbavuje. 

ProSiebenSat.1 aktuálně prověřuje veškeré své aktivity, které přímo nesouvisejí s jádrovým byznysem, a uvažuje o jejich prodeji. Týká se to i online prodejce kosmetiky Flaconi, který během pandemie značně vyrostl a loni jeho držby dosáhly výše 300 milionů eur. Zájem o lukrativní e-shop má podle měsíčníku Manager Magazin společnost Zalando, jeden z největších evropských hráčů mezi online prodejci módy, který je aktivní i v Česku.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot.

Staňte se jedním z nich, nebo článek odemkněte zakoupením celého vydání.

od 184 Kč za měsíc

Předplatit

Máte předplatné?

Přihlásit