Vypukne další očkovací šílenství? Moderna finišuje hned tři nové vakcíny

Konec pandemie covidu-19 se negativně projevil v příjmech velkých farmaceutických firem. Ty, které vyvinuly celosvětově podávaná očkování proti koronaviru, nyní hledají cesty, jak posílit svůj byznys. Moderna oznámila, že do poslední fáze studií přecházejí hned tři nové vakcíny.

Konec pandemie covidu-19 se negativně projevil v příjmech velkých farmaceutických firem. Ty, které vyvinuly celosvětově podávaná očkování proti koronaviru, nyní hledají cesty, jak posílit svůj byznys. Moderna oznámila, že do poslední fáze studií přecházejí hned tři nové vakcíny.

Celý článek
0

Do Legolandu už jen na podzim a v dešti? Vlastník se rozhodl zavést dynamické ceny

Zábavní parky a jiné atrakce majitele Legolandu – firmy Merlin Entertainments – stále netáhnou tolik lidí jako před covidem. Naplnit poloprázdné kasy zábavního impéria má zavedení dynamických cen.

Zábavní parky a jiné atrakce majitele Legolandu – firmy Merlin Entertainments – stále netáhnou tolik lidí jako před covidem. Naplnit poloprázdné kasy zábavního impéria má zavedení dynamických cen.

Celý článek
0

Rána pro ukrajinskou ekonomiku. Evropa omezí dovoz drůbeže, vajec a cukru

Evropští zemědělci dlouhodobě kritizují Brusel, že nedokáže ochránit zemědělský trh před lacinou konkurencí z Ukrajiny. Členské země EU se dohodly na kompromisu, který by měl zavést kvóty na drůbež, vejce, cukr, oves, kukuřici nebo med.

Evropští zemědělci dlouhodobě kritizují Brusel, že nedokáže ochránit zemědělský trh před lacinou konkurencí z Ukrajiny. Členské země EU se dohodly na kompromisu, který by měl zavést kvóty na drůbež, vejce, cukr, oves, kukuřici nebo med.

Celý článek
0
Vybrané články
z týdeníku The Economist

Jaká mají virtuální idoly práva?

Místo skutečných celebrit sázejí čínské firmy čím dál víc na ty digitálně vyrobené. I těm ale dávají život lidé

Jaká mají virtuální idoly práva?
ilustrační foto | Flightism

Najmout si skutečnou živou hvězdu, ať už pro marketingové účely, nebo jako baviče, je drahá záležitost a přináší to řadu rizik. Několik čínských hvězd zabředlo v poslední době do skandálů. Některé do maléru dostala nedostatečná servilita vůči komunistické straně. Ostatně čínská státostrana často útočí na fanouškovskou kulturu a například zakazuje online hodnocení celebrit. Požaduje, aby se veřejně činné osoby chovaly jako skutečné vzory. Není potom divu, že mnoho čínských firem místo s živými osobnostmi raději pracuje s „virtuálními idoly“.

Velký kšeft

Virtuální idoly generují počítače. Často ovšem tyto digitální avatary ovládají anonymní lidští umělci v oblecích pro natáčení filmových trikových záběrů. Ty nejpopulárnější virtuální idoly zpívají a tančí před miliony diváků na streamovacích platformách. Fandové jim platí dýška ve skutečných penězích a kupují jejich reklamní předměty. Některé virtuální idoly jsou influencery nebo se využívají při marketingových kampaních. Je to velký byznys. Poradenská společnost iiMedia odhadla v roce 2021 velikost čínského trhu s virtuálními idoly na šestnáct miliard dolarů.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit