Kellnerová hoteliérkou? Luxusní pražský Four Seasons je na prodej, zájem má nejbohatší Češka

Luxusní hotel Four Seasons v srdci Prahy je na prodej. Nejblíže ke koupi má nejbohatší Češka Renáta Kellnerová, transakce by ale neměla proběhnout v rámci skupiny PPF.

Luxusní hotel Four Seasons v srdci Prahy je na prodej. Nejblíže ke koupi má nejbohatší Češka Renáta Kellnerová, transakce by ale neměla proběhnout v rámci skupiny PPF.

Celý článek
0

Komentář: Největší zelená fantasmagorie o vašich radiátorech za stovky miliard

Europarlament a členské státy schválily směrnici, která ovlivní životy obyvatel Evropy jako žádná z dosud prosazených částí Green Dealu

Europarlament a členské státy schválily směrnici, která ovlivní životy obyvatel Evropy jako žádná z dosud prosazených částí Green Dealu

Celý článek
0

Česko je nejzadluženější v historii. Státní dluh vzrostl na 3,221 bilionu korun

Český státní dluh se v letošním prvním čtvrtletí zvýšil o 109,9 miliardy korun na rekordních 3,221 bilionu korun. Na každého Čecha tak teoreticky připadá dluh 295.480 korun. Míra zadlužení stoupla na 43,6 procenta hrubého domácího produktu (HDP) ze 42,4 procenta v roce 2023.

Český státní dluh se v letošním prvním čtvrtletí zvýšil o 109,9 miliardy korun na rekordních 3,221 bilionu korun. Na každého Čecha tak teoreticky připadá dluh 295.480 korun. Míra zadlužení stoupla na 43,6 procenta hrubého domácího produktu (HDP) ze 42,4 procenta v roce 2023.

Celý článek
0

Elektromobily bez dobíječek

Přísné emisní limity prakticky donutí evropské automobilky vyrábět elektromobily, po roce 2035 by se benzinová a naftová auta měla úplně přestat prodávat

Elektromobily bez dobíječek
ilustrační foto | Tomáš Novák, týdeník Hrot

Kromě obav, zda evropští výrobci zásadní transformaci zvládnou, je tu ovšem ještě jeden faktor, který může celý plán zkomplikovat. Evropa hrubě zaostává ve výstavbě dobíjecích stanic pro auta na baterie.

Podle smělých plánů Evropské komise by jich v roce 2030 mělo být v zemích EU asi sedm milionů – jen tak kapacitně uspokojí všechny majitele elektromobilů.

Dosud se jich ale podařilo instalovat pouze 350 tisíc. Z toho přes dvě třetiny navíc stojí v pouhých třech zemích: Německu, Francii a Nizo­zemsku.