„El Rohlík“ míří do Španělska

Tuzemský online prodejce potravin Roh­lík.cz pokračuje ve svém tažení Evropou

„El Rohlík“ míří do Španělska
ilustrační foto | Archiv

V druhé polovině roku spustí rozvoz v Madridu a okolí. Jde o oblast, která pokrývá kolem sedmi milionů zákazníků. Společnost Tomáše Čupra nebuduje na rozdíl od Německa celou složitou logistiku od píky, na španělský trh vstupuje prostřednictvím koupě místního e-shopu Ulabox.

Tomu se dle informací španělských médií v poslední době nedařilo a podle serveru ­Marketing4ecommerce.net bylo součástí transakce uhrazení dluhu ve výši 2,5 milionu eur. Česká firma chce v průběhu příštích pěti let investovat na jihu Evropy celkem padesát milionů eur.

Stejně jako na jiných zahraničních trzích i v tomto případě modifikuje Rohlík svůj název na verzi příhodnější pro místní podmínky. Na Pyrenejském poloostrově bude fungovat pod značkou Sezamo.es. Součástí španělské expanze má být založení technologické základny pro IT vývoj. Půjde o první tech hub společnosti mimo území České republiky.