Vypukne další očkovací šílenství? Moderna finišuje hned tři nové vakcíny

Konec pandemie covidu-19 se negativně projevil v příjmech velkých farmaceutických firem. Ty, které vyvinuly celosvětově podávaná očkování proti koronaviru, nyní hledají cesty, jak posílit svůj byznys. Moderna oznámila, že do poslední fáze studií přecházejí hned tři nové vakcíny.

Konec pandemie covidu-19 se negativně projevil v příjmech velkých farmaceutických firem. Ty, které vyvinuly celosvětově podávaná očkování proti koronaviru, nyní hledají cesty, jak posílit svůj byznys. Moderna oznámila, že do poslední fáze studií přecházejí hned tři nové vakcíny.

Celý článek
0

Do Legolandu už jen na podzim a v dešti? Vlastník se rozhodl zavést dynamické ceny

Zábavní parky a jiné atrakce majitele Legolandu – firmy Merlin Entertainments – stále netáhnou tolik lidí jako před covidem. Naplnit poloprázdné kasy zábavního impéria má zavedení dynamických cen.

Zábavní parky a jiné atrakce majitele Legolandu – firmy Merlin Entertainments – stále netáhnou tolik lidí jako před covidem. Naplnit poloprázdné kasy zábavního impéria má zavedení dynamických cen.

Celý článek
0

Český startup Agdata míří na Slovensko. Bude tam měřit kvalitu ovzduší

Už žádná obří zařízení o velikosti stavební buňky. Český startup Agdata vyvinul senzor na měření znečištění ovzduší, který má velikost diáře. Slováky zaujal svou cenou i přesnými výsledky.

Už žádná obří zařízení o velikosti stavební buňky. Český startup Agdata vyvinul senzor na měření znečištění ovzduší, který má velikost diáře. Slováky zaujal svou cenou i přesnými výsledky.

Celý článek
0

Byla nebyla jedna očkovací kampaň

Experti na komunikaci a PR zahájili minulý týden hackathon, ne nepodobný tomu, který uspořádali IT dobrovolníci, když se stát chystal utratit za e-shop na prodej dálniční známky 400 milionů.

Jen tentokrát nejde ani tak o to, že by stát chtěl vypláznout za kampaň, která by měla přesvědčovat o výhodách očkování skeptickou část veřejnosti (a ta není malá), nehorázné peníze, jako spíš o to, že ministerstvo zdravotnictví neumí smysluplně utratit ani ty, které by mělo. Impulzem k sešikování marketingových dobrovolníků byl otřesný inzerát s injekční stříkačkou. A také tendr na komunikační strategii, v jehož zadání chyběla právě klíčová podpora očkování. 

Iniciativa expertů nazvaná Cesta ven chce návrh kampaně a její kreativní řešení předat v půlce ledna státu i firmám, které o ni budou mít zájem, zdarma. To je jistě dobrá zpráva a my budeme doufat, že to nedopadne jako s tím dálničním e-shopem. A nakonec zdá se, že se „pochlapilo“ i ministerstvo zdravotnictví. Vytvořilo nový dokument, na jehož základě chce vyhlásit nové výběrové řízení, a ten už má hlavu a patu. Zároveň začalo pracovat s dobrovolníky, kteří mu chtějí ukázat cestu „ven“ z průšvihu.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit