Byla nebyla jedna očkovací kampaň

Experti na komunikaci a PR zahájili minulý týden hackathon, ne nepodobný tomu, který uspořádali IT dobrovolníci, když se stát chystal utratit za e-shop na prodej dálniční známky 400 milionů.

Jen tentokrát nejde ani tak o to, že by stát chtěl vypláznout za kampaň, která by měla přesvědčovat o výhodách očkování skeptickou část veřejnosti (a ta není malá), nehorázné peníze, jako spíš o to, že ministerstvo zdravotnictví neumí smysluplně utratit ani ty, které by mělo. Impulzem k sešikování marketingových dobrovolníků byl otřesný inzerát s injekční stříkačkou. A také tendr na komunikační strategii, v jehož zadání chyběla právě klíčová podpora očkování. 

Iniciativa expertů nazvaná Cesta ven chce návrh kampaně a její kreativní řešení předat v půlce ledna státu i firmám, které o ni budou mít zájem, zdarma. To je jistě dobrá zpráva a my budeme doufat, že to nedopadne jako s tím dálničním e-shopem. A nakonec zdá se, že se „pochlapilo“ i ministerstvo zdravotnictví. Vytvořilo nový dokument, na jehož základě chce vyhlásit nové výběrové řízení, a ten už má hlavu a patu. Zároveň začalo pracovat s dobrovolníky, kteří mu chtějí ukázat cestu „ven“ z průšvihu.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot.

Staňte se jedním z nich, nebo článek odemkněte zakoupením celého vydání.

od 184 Kč za měsíc

Předplatit

Máte předplatné?

Přihlásit