Za 12 vteřin ukrást 25 milionů dolarů? Nové technologie ohrožují bezpečnost bank

Bankovní systémy potřebují výrazně posílit ochranu před riziky, která přinesly nové technologie, blockchain a umělá inteligence 

Bankovní systémy potřebují výrazně posílit ochranu před riziky, která přinesly nové technologie, blockchain a umělá inteligence 

Celý článek
0

Do Behavia přiteče přes 55 milionů korun. S českou firmou, která zlepšuje reklamu, si plácli Nizozemci

České Behavio, které vylepšuje reklamy tak, aby měly skutečný efekt, získalo další finanční injekci. Nizozemci mu poslali přes 55 milionů korun. Peníze chce firma použít na nové funkce umělé inteligence a další expanzi.

České Behavio, které vylepšuje reklamy tak, aby měly skutečný efekt, získalo další finanční injekci. Nizozemci mu poslali přes 55 milionů korun. Peníze chce firma použít na nové funkce umělé inteligence a další expanzi.

Celý článek
0

Proč je český tendr na nové reaktory pro francouzskou EdF zásadní

Francouzský státní koncern EdF netrpělivě čeká na rozhodnutí české vlády, kdo postaví až čtyři nové bloky v jaderných elektrárnách Temelín a Dukovany. Jde o zakázku za stovky miliard korun. Od zakázky Hinkley Point v Británii z roku 2016 by se pro EdF jednalo teprve o druhý zahraniční projekt v Evropě.

Francouzský státní koncern EdF netrpělivě čeká na rozhodnutí české vlády, kdo postaví až čtyři nové bloky v jaderných elektrárnách Temelín a Dukovany. Jde o zakázku za stovky miliard korun. Od zakázky Hinkley Point v Británii z roku 2016 by se pro EdF jednalo teprve o druhý zahraniční projekt v Evropě.

Celý článek
0

Dycky (vodíkový) Most!

Severočeský Most vyzkoušel minulý týden jako první město v republice autobus poháněný vodíkem

Dycky (vodíkový) Most!
Mostecký autobus | Archiv

Za tři dny najezdil v běžném provozu zhruba 600 kilometrů, a to na trase s řadou kopců. Cílem bylo vyzkoušet, jestli by v budoucnu mohl nahradit naftové vozy městské hromadné dopravy. Testování se uskutečnilo díky zapojení České vodíkové technologické platformy do mezinárodního projektu, jehož cílem je dostat do ulic evropských měst více než 300 vodíkových autobusů.

Vodíkový autobus předvedl už v červnu Dopravní podnik Ústí nad Labem, ale nejednalo se o „ostrý“ provoz. Na severu Čech vyrábí vodík Unipetrol v Litvínově a Spolchemie v Ústí nad Labem. Největší překážku v zavádění těchto vozidel představuje cena, která bývá zhruba třikrát vyšší než u naftových autobusů. 

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit